Η Toyota Supra δυσκολεύτηκε στο τεστ ταράνδου


Το moose test στην αγγλική είναι πάντα μια δύσκολη όσο και ενδιαφέρουσα διαδικασία αξιολόγησης των δυνατοτήτων ενός αυτοκινήτου.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΤΟΥΟΤΑ
  • 4/8/2020

Το τεστ ταράνδου που πριν στη ζωή μας πριν από 25 περίπου χρόνια με την τότε Mercedes A-Class είναι μια προσομοίωση γρήγορης αποφυγής εμποδίου με αρκετά μεγάλη ταχύτητα. Και φυσικά είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία, που πολλές φορές, παρόλο που η ταχύτητα με την οποία εκτελείται δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, φέρνει πολλά αυτοκίνητα κοντά στα όριά τους. Ακόμα και αν πρόκειται για πολύ καλά, κατά τα άλλο σπορ μοντέλα, σαν την Toyota Supra.

Όπως θα δείτε στο βίντεο του km77.com η Supra ολοκλήρωσε μεν με επιτυχία το τεστ με ταχύτητα 77 km/h αλλά ταυτόχρονα απέτυχε και αρκετές φορές, με αποτέλεσμα οι δοκιμαστές να μην επιχειρήσουν διελεύσεις με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Ο βασικός λόγος για τον οποίο απαιτείται εξοικείωση με το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά και αρκετές προσπάθειες μέχρι την επίτευξη ενός θετικού αποτελέσματος, είναι η μεταβλητή υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης της Supra. Που δυσκολεύει τον οδηγό στο να βρει τη σωστή γωνία στροφής προκειμένου να μην ρίξει κάποιο κώνο στις πραγματικά στενές διόδους της διαδικασίας. Παράλληλα μια επιπλέον δυσκολία ήταν και η έστω και μικρή απώλεια της πρόσφυσης των τροχών.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως η Toyota Supra που υποβλήθηκε στο τεστ ταράνδου ήταν η εξακύλινδρη των 3.000 cc. Πολύ πιθανόν τα αποτελέσματα να είναι καλύτερα για την τετρακύλινδρη των 2.000 cc, που είναι 200 kg πιο ελαφριά, με μεγάλο ποσοστό αυτών των κιλών να φορτίζει λιγότερο των εμπρός άξονα.