Η VW αλλάζει το λογότυπό της


Και τα σήματα των κατασκευαστών χρειάζονται το lifting τους, προκειμένου να προσαρμοστούν στα σύγχρονα αισθητικά δεδομένα αλλά και στην ψηφιακή εποχή.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/3/2019

Η τελευταία αλλαγή στο λογότυπο της γερμανικής εταιρείας πηγαίνει 7 χρόνια πίσω, το 2012 με την αμέσως προηγούμενη να είχε γίνει με την ευκαιρία του Millennium. Τώρα λοιπόν η VW προχωρά σε μια ακόμα αλλαγή στο σήμα της, η οποία είναι πιο σημαντική και εκτεταμένη από όλες τις προηγούμενες. Και αυτό γιατί το μπλε χρώμα στο φόντο που το χαρακτήριζε μέχρι τώρα και εδώ και 52 ολόκληρα χρόνια -από το 1967- αντικαθίσταται από το μαύρο.

Το οποίο γενικά θεωρείται πιο σικ και premium. Ταυτόχρονα τα γράμματα, το V και το W ως αρχικά των λέξεων Volk (λαός) και Wagen (αυτοκίνητο) έχουν γίνει πιο λεπτά, ενώ πιο λεπτό και το περίγραμμα. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι πως το W δεν ακουμπά στο κάτω μέρος του στον κύκλο, όπως συμβαίνει μέχρι τώρα.

Ο λόγος για την αλλαγή είναι πως το μέχρι τώρα λογότυπο τον θεωρούσαν πολύ γερμανικό, καθώς και το ότι έπρεπε να δείχνει πιο ωραίο στα smartphones. Επίσης η εταιρεία λέει πως το καινούργιο δείχνει πιο έτοιμο τη δυναμική της μάρκας στις καινοτομίες.

Η επίσημη παρουσίασή του αναμένεται να γίνει προ το τέλος του καλοκαιριού, ταυτόχρονα ή σχεδόν ταυτόχρονα με την παρουσίαση του νέου Golf και του ID. Neo, του πρώτου ηλεκτρικού της μάρκας. Πάντως ήδη φιγουράρει στο αθλητικό υλικό της εθνικής ομάδας της Γερμανίας, της οποίας ο νέος χορηγός είναι η VW.