Η VW εισάγει νέο λογισμικό στα μοντέλα της οικογένειας ID.


Τα ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας ID. της Volkswagen αποκτούν νέο λογισμικό που βελτιώνει τη φόρτιση και προσθέτει νέες λειτουργίες με ενημέρωση over-the-air.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/3/2022

H Volkswagenανακοίνωσε ένα νέο σύνολο ενημερώσεων για ολόκληρη την οικογένεια ID. των ηλεκτρικών μοντέλων της. Οι ενημερώσεις θα μπορούν να εγκατασταθούν εξ αποστάσεως στα μοντέλα και θα βελτιώνουν τις ταχύτητες φόρτισης, ενώ θα προσθέσουν νέες δυνατότητες και θα βελτιώσουν τις υπάρχουσες λειτουργίες των αυτοκινήτων.

Οι εν λόγω ενημερώσεις αποτελούν μέρος του ID. Software 3.0 και θα επιτρέπουν στα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με τη μπαταρία των 77 kWh να φορτίζουν με μέγιστη ισχύ 135 kW σε σταθμούς φόρτισης DC με επαρκή ισχύ, αντί για 125 kW που ήταν μέχρι τώρα. Η βελτίωση γίνεται δυνατή χάρη στις αλλαγές στη θερμική διαχείριση της μπαταρίας που κάνουν τη φόρτιση και την οδήγηση πιο αποτελεσματική και παράλληλα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία, ειδικά σε κρύο καιρό.

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες των μοντέλων ID. θα έχουν πλέον στη διάθεση τους τις υπηρεσίες του Smart e-routeplanner, το οποίο θα εμφανίζεται στην home screen της οθόνης infotainment. Είναι δομημένο με πιο κατατοπιστικό και σαφή τρόπο και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να σχεδιάζει διαδρομές πολλαπλών στάσεων για μεγάλα ταξίδια που σας φτάνουν στον προορισμό σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα κίνησης, καθώς και την κατάσταση φόρτισης κατά τον σχεδιασμό της διαδρομής.

Για να κάνει την αλληλεπίδραση με το σύστημα ακόμα πιο εύκολη, η VW έχει βελτιστοποιήσει τις φωνητικές εντολές για να τις κάνει πιο ακριβείς έως και στο 95%. Το βελτιωμένο σύστημα μικροφώνου μπορεί επίσης να αναγνωρίσει εάν ο οδηγός ή ο συνοδηγός μιλάει και να διαχειρίζεται τον έλεγχο κλιματισμού δύο ζωνών με βάση το ποιος ζήτησε περισσότερη θερμότητα.

Για τον οδηγό, η VW βελτίωσε το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας ώστε να περιλαμβάνει περισσότερες πληροφορίες, όπως ζητούν οι πελάτες. Η οθόνη, η οποία προβάλλεται στο παρμπρίζ, έχει πλέον σύμβολα για κυκλικούς κόμβους και παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με την απόσταση από τον προορισμό και την κατάσταση φόρτισης.

Βελτιωμένο είναι και το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Travel Assist. Αυτό βοηθά το αυτοκίνητο να παραμείνει στο κέντρο της λωρίδας του, ενώ μπορεί επίσης να παρακολουθεί την κυκλοφορία πίσω από το όχημα με έναν υπέρηχο και δύο αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος. Αυτό επιτρέπει στο μερικώς αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης να πραγματοποιεί αλλαγές λωρίδας αν ο οδηγός ενεργοποιήσει απλώς την ένδειξη.

Τέλος, το σύστημα θα μπορεί πλέον να πραγματοποιεί ορισμένους ελιγμούς στάθμευσης. Αυτό θα επιτρέψει στο όχημα να παρκάρει καλύτερα στο δρόμο, αλλά προσθέτει επίσης τη δυνατότητα «μάθησης» ενός ελιγμού στάθμευσης. Εάν για παράδειγμα παρκάρετε σε συγκεκριμένο χώρο, μπορείτε να «διδάξετε» το αυτοκίνητό σας πώς να μπαίνει στο γκαράζ και αυτό θα θυμάται τον ελιγμό και μπορεί να τον αποθηκεύσει.

Εάν όλα αυτά σας φαίνονται σαν να έρχονται από το μέλλον, είναι αυτό ακριβώς. Άλλωστε, οι περισσότεροι κατασκευαστές με πρώτη τη Volkswagen έχουν δηλώσει σε κάθε τόνο ότι σκοπεύουν στο άμεσο μέλλον να γίνουν πάροχοι κινητικότητας και εταιρείες λογισμικού και αυτό θα βλέπουμε τα επόμενα χρόνια.

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι το λογισμικό ID. Software 3.0 θα εγκατασταθεί σε όλα τα νέα ηλεκτρικά της οχήματα και θα ξεκινήσει να εγκαθίσταται μέσω μιας over-the-air ενημέρωσης από το δεύτερο τρίμηνο του 2022.