H VW παρουσίασε ηλεκτρική έκδοση του κλασικού Beetle


ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΥ ΜΠΟΞΕΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 6/9/2019

Τα κλασικά αυτοκίνητα αποτελούν τη ζωντανή ιστορία της αυτοκίνησης αλλά για όσα δεν είναι σε μουσεία αλλά σε χέρια ιδιωτών που θέλουν -και πρέπει- να τα κινούν οι όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων μπορεί να εξελιχθούν και σε βραχνά.

Έτσι πολλές εταιρείες όπως η Jaguar μελετούν τη μετατροπή τους σε ηλεκτρικά, ενώ προς την ίδια κατεύθυνση δείχνει να κινείται και η VW. Και αυτό γιατί τα τμήματά της Volkswagen Group Components και eClassics συνεργάστηκαν και παρουσίασαν μια ηλεκτρική έκδοση του κλασικού Beetle. Η οποία θα παρουσιαστεί και αυτή στη Φρανκφούρτη και βρίσκεται πολύ κοντά στο επίπεδο της κανονικής παραγωγής.

Για την πολύ ενδιαφέρουσα αυτή μετατροπή οι εμπλεκόμενοι μηχανικοί χρησιμοποίησαν αυτούσια τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη της VW e-up!, με τον ηλεκτροκινητήρα του των 83 PS να τροφοδοτείται για την περίσταση από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 36,8 KWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο.

Η αυτονομία που εξασφαλίζει είναι περί τα 200 km, ενώ υποστηρίζει και γρήγορη φόρτιση. Έτσι αν μείνει μια ώρα σε ταχυφορτιστή αποκτά ενέργεια για να καλύψει άλλα 150 km. Το e-Beetle ζυγίζει 1.280 kg, χρειάζεται περίπου 8,0 sec για να φτάσει από στάση τα 80 km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει περίπου τα 150 km/h. Ενδιαφέρον είναι πως οι ίδιοι άνθρωποι ετοιμάζουν για το μέλλον και μια e-Porsche 356.