Honda Prelude: Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές στην Ευρώπη


Το Honda Prelude ξεκινά το εμπορικό του ταξίδι στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Δείτε αναλυτικά την τιμή και τον εξοπλισμό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: HONDA - MANUEL PORTUGAL
  • 18/11/2025

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Honda παρουσίασε τη νέα, έκτη γενιά του Prelude, με το θρυλικό coupe να περνά σε μια νέα εποχή που χαρακτηρίζεται από την τεχνολογική υπεροχή και καινοτομία. Τώρα, το μοντέλο ξεκινά την εμπορική του πορεία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, δίνοντάς μας μια πρώτη γεύση σχετικά με το πώς θα διαμορφωθεί η τιμή όταν καταφτάσει στην Ελλάδα.

Θυμίζουμε ότι το νέο Prelude εξοπλίζεται με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda. Κάτω από το κάλυμμα βρίσκουμε έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 L που αποδίδει 143 PS, όπως και έναν ηλεκτροκινητήρα, που προσφέρει έως 184 PS. Η ισχύς του συνόλου ανέρχεται στα 200 PS και 315 Nm ροπής, επιτρέποντας στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 km/h σε 8,2 sec και να αγγίζει τελικά τα 188 km/h.

Η πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου συστήματος κίνησης «απαγορεύει» την εφαρμογή παραδοσιακού μηχανικού κιβωτίου κι έτσι οι Ιάπωνες κλήθηκαν να εξελίξουν ένα νέο σύστημα μετάδοσης, το οποίο ονομάζουν S Plus Shift. Το νέο σύστημα προσομοιώνει την αίσθηση και τον ήχο των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία στον οδηγό μέσω paddles, χωρίς φυσικό χειροκίνητο κιβώτιο. Έντονες αλλαγές, rev-matching και παρατεταμένη διατήρηση σχέσης είναι μέρος της συνολικής εμπειρίας.

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το κινητήριο σύνολο «περνά απρόσκοπτα από αμιγώς ηλεκτρική σε υβριδική και θερμική κίνηση για να προσφέρει άμεση ροπή, ομαλές επιδόσεις και εκπληκτική αποδοτικότητα».

Τέσσερα οδηγικά modes είναι διαθέσιμα: το Comfort, όπου η ανάρτηση γίνεται πιο μαλακή και ο ήχος μειώνεται, το GT, για ισορροπημένη οδήγηση, ιδανικό για μακρινές διαδρομές, το Sport, που ρυθμίζει την ανάρτηση, το σασί και το τιμόνι για βέλτιστες επιδόσεις, και το Individual, που επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιήσει τις δικές του ρυθμίσεις, ανάλογα με τις ανάγκες και τις οδηγικές του συνήθειες.

Στις ευρωπαϊκές αγορές, όπου το Prelude είναι ήδη διαθέσιμο, προσφέρεται μόνο μία έκδοση, ονόματι Advance. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ηχοσύστημα Bose με 8 ηχεία, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων, adaptive cruise control, φρένα Brembo, πίσω φιμέ τζάμια, 19άρες ζάντες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ασύρματος φορτιστής smartphone, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών και οθόνη αφής 9 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment.

Ενδεικτικά, η τιμή ξεκινά από τα 49.500€ στην Ισπανία και τη Γερμανία, ενώ αυξάνεται κατά 400€ στη Γαλλία. Στην Ιταλία, η τιμή εκκίνησης ανέρχεται στα 50.900€.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Honda: Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Civic (photos)

Honda S2000: Ο θρύλος «επιστρέφει» με 580 PS και αρκετό ανθρακόνημα (photos)

To νέο προσιτό SUV της Honda έρχεται με το ελληνικό όνομα (photos)