Honda S2000: Ο θρύλος «επιστρέφει» με 580 PS και αρκετό ανθρακόνημα (photos)


Πολλοί ζητούν την αναβίωση του Honda S2000, αλλά ως τότε υπάρχει το BP25, μία εκδοχή του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου με επιρροές από την ιαπωνική και την αμερικανική car culture.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: BULLETPROOF AUTOMOTIVE
  • 6/11/2025

Έχουν περάσει 16 χρόνια από όταν το Honda S2000 έπαψε να κατασκευάζεται. Το σπορ αυτοκίνητο με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στον πίσω άξονα έγινε σύμβολο μίας ολόκληρης γενιάς petrolhead, και πλέον έχει θρυλικό status, ιδίως από τη στιγμή που η επιστροφή του στην παραγωγή, έστω και υπό άλλη μορφή, μοιάζει μακρινό όνειρο. Αυτό ήρθε να αλλάξει με το δημιούργημά της η Bulletproof Automotive.

Με έδρα το Λος Άντζελες, η Bulletproof Automotive εξειδικεύεται στη διανομή εξαρτημάτων tuning υψηλής ποιότητας, ενώ κατασκευάζει συχνά πλήρως εξατομικευμένα αυτοκίνητα, όπως είναι το συγκεκριμένο S2000, το οποίο ονομάζουν BP25

Πρόκειται για μία σύγχρονη εκδοχή του ιαπωνικού μοντέλου, φέροντας επιρροές από την κουλτούρα του JDM, αλλά και την αμερικανική car culture - και πώς όχι, άλλωστε, αφού εκτίθεται στο SEMA Show που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στις ΗΠΑ.

Η πιο μεγάλη και εμφανής αλλαγή σε σχέση με το αυθεντικό S2000 είναι το γεγονός πως πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με κάμπριο, παρά με ένα κουπέ, το οποίο φέρει κλειστή οροφή της Spoon (εταιρείας tuning που ανήκει στη Honda). Ξεχωρίζει και το bodykit από ανθρακόνημα της Varis, που εξοπλίζει το αυτοκίνητο με ένα μεγάλο spoiler στο εμπρός μέρος, και έναν διαχύτη στο πίσω μέρος, μεταξύ άλλων.

Το αμάξι είναι βαμμένο στο χρώμα Lamborghini Balloon White, με χρυσές και κόκκινες πινελιές, και φυσικά μπόλικο εκτεθειμένο ανθρακόνημα.

Το πακέτο συμπληρώνει μία τετράδα ζάντες 19 ιντσών BP-RW Evolution, φτιαγμένες με μία τεχνική εμπνευσμένη από παραδοσιακές ιαπωνικές μεταλλουργικές πρακτικές. Την πέδηση εξασφαλίζουν τεράστια φρένα Brembo της σειράς Pista.

Κάτω από το καπό, θα βρει κανείς έναν κινητήρα χωρητικότητας 2,0 L, ικανό για 580 PS στις 9.300 rpm, χάρη και σε ένα supercharger της Vortech. Θυμίζουμε πως το αυθεντικό S2000 δεν ξεπερνούσε τα 241 PS. Όλη αυτή η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Τέλος, στο εσωτερικό του BP25 θα βρει κανείς ένα τιμόνι της Mugen ντυμένο με σουέντ, κλωβό ασφαλείας και αγωνιστικά καθίσματα τύπου bucket μαζί με τις αντίστοιχες ζώνες ασφαλείας

Μόλις μερικά αντίτυπα θα κατασκευαστούν, με την Bulletproof Automotive να μην έχει αποκαλύψει το κόστος απόκτησής τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H Pininfarina αναβιώνει το NSX με θερμική «καρδιά» (photos)

Τα κόκκινα αυτοκίνητα απαγορεύονταν για χρόνια στην Ιαπωνία - Μέχρι που η Honda τα έβαλε στους δρόμους

To νέο προσιτό SUV της Honda έρχεται με το ελληνικό όνομα (photos)