Honda S660: Τέλος εποχής για το roadster των 658 κ.εκ.


Σε έναν χρόνο από σήμερα το Honda S660, ένα λιλιπούτειο roadster/speedster μόλις 658 κ.εκ. δεν θα υπάρχει, καθώς οι Ιάπωνες πρόκειται να διακόψουν μια για πάντα την παραγωγή του.

  • 14/3/2021

Μιλώντας για ένα roadster το οποίο μάλιστα φέρει το σήμα της Honda τότε το μυαλό όλων μας ταξιδεύει στα τέλη της δεκαετίας του 1990 όταν οι Ιάπωνες περνούσαν στην παραγωγή το εμβληματικό S2000.

Δέκα χρόνια μετά η παραγωγή του Honda S2000 τερματίστηκε χωρίς μάλιστα να υπάρξει διαδοχή στον θρόνο των ιαπωνικών roasters αυτού του βεληνεκούς.

Η ιαπωνική έστρεψε την προσοχή της αλλού επιχειρώντας να εξασφαλίσει τα προς το ζην και να ικανοποιήσει τις ορέξεις ενός αγοραστικού κοινού το οποίο με αργό αλλά σταθερό ρυθμό έστρεφε το βλέμμα του αλλού, καταδικάζοντας στην απομόνωση εξωτικές προτάσεις.

Την ίδια τύχη με το S2000 θα έχει ένα ακόμα roadster/speedster της Honda το οποίο ωστόσο δεν είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου. Ο λόγος για το άγνωστο στους πολλούς Honda S660, το οποίο παίρνει τον δρόμο για τα αποδυτήρια.

Πιο συγκεκριμένα, σε έναν χρόνο από σήμερα το Honda S660 με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 658 κ.εκ. και τους αξιόμαχους 63 ίππους θα βγει από τη γραμμή παραγωγή της Honda.

Στο μεσοδιάστημα, η ιαπωνική φίρμα θα διαθέτει μια συλλεκτική έκδοση του αυτοκινήτου, την οποία ονομάζει Modulo X Version Z, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αποχαιρετήσει μια πρόταση που κατείχε ξεχωριστή θέση στην κατηγορία των μικρών αλλά ιδιαίτερα αγαπητών στην μακρινή Ιαπωνία Kei Cars.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας από τους βασικούς ανταγωνιστές του Honda S660 υπήρξε και το Daihatsu Coopen, το οποίο έκανε ένα σύντομο πέρασμα και από την ευρωπαϊκή-ελληνική αγορά, μεταλαμπαδεύοντας την ιδιαίτερη φιλοσοφία των Kei Cars και καθιστώντας σαφές ότι ο στόχος της ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης μπορεί να επιτευχθεί ακόμα και χωρίς εξεζητημένες μηχανονολογικά και τεχνολογικά εφαρμογές.