Όπως δείχνουν τα πράγματα οι μέχρι και εννέα αερόσακοι που μπορούν να συνυπάρχουν σε ένα σύγχρονο μοντέλο παρουσιάζουν ένα κενό στην ασφάλεια που παρέχουν -σε συνδυασμό πάντα με την απαραίτητα χρήση των ζωνών ασφαλείας.
Και αυτό γιατί σε μια ενδεχόμενη πλευρική σύγκρουση υπάρχει η πιθανότητα να συγκρουστούν μεταξύ τους τα σώματα και τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού και να προκληθούν έτσι τραυματισμοί που μπορεί να είναι και σοβαροί.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί αυτή η πιθανότητα και να αυξηθεί το συνολικό επίπεδο ασφάλειας που παρέχεται οι μηχανικοί του ομίλου της Hyundai εξέλιξαν ένα αερόσακο ο οποίος όταν ενεργοποιείται παρεμβάλλεται μεταξύ όσων κάθονται μπροστά και περιορίζει την κίνησή τους προς τα πλάγια.
Ο μεσαίος αυτός αερόσακος είναι τοποθετημένος στη δεξιά πλάγια επιφάνεια του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται πάντα. Δηλαδή ακόμα και αν δεν κάθεται κανείς στο κάθισμα του συνοδηγού -παρόλο που θα περίμενε κανείς το αντίθετο. Αυτή η επιλογή έγινε προκειμένου να προστατεύεται σε κάθε περίπτωση ο οδηγός και να μην χτυπά σε τμήματα του διακόσμου.
Οι μελέτες έδειξαν πως με τον αερόσακο αυτό οι τραυματισμοί της τελευταίας περίπτωσης περιορίζονται κατά 45%, ενώ όταν μιλάμε για την επαφή μεταξύ οδηγού συνοδηγού η μείωση φτάνει το 80%. Ο συγκεκριμένος αερόσακος θα αρχίσει να τοποθετείται στην επόμενη γενιά των Hyundai.