Και η Renault αλλάζει το λογότυπο της…


Το νέο σήμα της γαλλικής εταιρείας είναι πιο απλό και λιγότερο ογκώδες σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιεί μέχρι στιγμής.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 3/3/2021

Η τάση που επικρατεί στα λογότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι να γίνονται πιο απλά, πιο γραμμικά και δισδιάστατα, εγκαταλείποντας το 3D που ήταν μέχρι πρότινος το σύνηθες. Η τελευταία μάρκα που υιοθέτησε τη συγκεκριμένη λογική και άλλαξε το λογότυπό της είναι η Renault.

Μάλιστα το καινούργιο σήμα της παρουσιάστηκε στα πλαίσια της εκδήλωσης «Renaulution» μαζί με το πρωτότυπο της σύγχρονης και ηλεκτρικής έκδοσης του R5, αλλά μάλλον λίγοι το πρόσεξαν. Και αυτό παρόλο που ήταν φωτιζόμενο.

Σε σχέση με το ογκώδες σήμα που υπάρχει σήμερα σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας το καινούριο είναι σαφώς πιο απλό και γραφιστικό και αποτελείται από δύο ρόμβους που αλληλό-εμπλέκονται. Πάντως όπως συμβαίνει π.χ. και με το καινούργιο λογότυπο της Peugeot και αυτό της Renault έχει τις ρίζες του στο παρελθόν.

Πιο συγκεκριμένα στο σήμα που χρησιμοποιούσε η εταιρεία από το 1972 έως το 1992. Αυτή η επιστροφή στο παρελθόν πάντως ταιριάζει με τη γενικότερη λογική του Renaulution αλλά και με την παρουσίαση ενός ηλεκτρικού και αρκούντως ρετρό 5.

Η χρήση του νέου σήματος της Renault δεν θα γίνει άμεσα παντού. Η αρχή έγινε από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας της μάρκας όπως είναι π.χ. το Youtube ενώ η χρήση θα επεκταθεί σταδιακά.