Καταστρέφοντας δύο Rimac C_Two σε δύο ημέρες! (βίντεο)


Ένα τρακάρισμα με ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο θα μπορούσε να χαλάσει μόνιμα τη μέρα κάποιου. Όταν όμως μιλάμε για δύο συγκρούσεις διαδοχικά, αυτό μπορεί να φτιάξει τη μέρα πολλών!

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 30/10/2020

Συνήθως στο διαδίκτυο κυκλοφορούν βίντεο από υπεραυτοκίνητα, με οδηγούς που έχουν μεν τα χρήματα, δεν έχουν όμως τα χέρια να τα οδηγήσουν με τα ηλεκτρονικά στο off. Υπάρχουν όμως και κάποια λίγα βίντεο, με το ίδιο αντικείμενο (την καταστροφή ενός πολύ ακριβού και γρήγορου αυτοκινήτου) τα οποία διαχειρίζονται το όλο θέμα από μία πολύ διαφορετική σκοπιά.

Ένα τέτοιο είναι και αυτό που ανέβασε η Rimac στο επίσημο κανάλι της στο Youtube. Πρωταγωνιστής το εξωτικό C_Two, ένα ηλεκτρικό hypercar 1.914 PS, με τελική ταχύτητα 415 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερα από 2 sec. Με δεδομένη την ισχύ, τις επιδόσεις αλλά και το κόστος, που θα ξεπερνά τα 2 εκ ευρώ για καθένα από τα συνολικά 150 κομμάτια που θα παραχθούν, αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι μιλάμε για κάτι πιο εξωτικό από μία «απλή» Ferrari.

Και όμως, ο ίδιος ο κατασκευαστής του έχει ήδη καταστρέψει τουλάχιστον 9 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής, ενώ υποστηρίζει ότι θα συνεχίσει αυτή την «καλή» του συνήθεια. Εδώ δεν μιλάμε για τυχαίες συγκρούσεις στο δρόμο αλλά για δοκιμές πρόσκρουσης, με στόχο τη βελτίωση της παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.

Κρίνοντας μάλιστα από τα αποτελέσματα, η επιμονή στην προστασία της ανθρώπινης ζωής έχει αποδώσει καρπούς. Όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, το αυτοκίνητο κατάφερε να αξιοποιήσει τις ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και να αφήσει ανέγγιχτο το monocoque κέλυφός του. Δεν υπάρχει κανένα ίχνος παραμόρφωσης της καμπίνας ή εισόδου των πεταλιών προς τα μέσα, ούτε όμως και υπερβολικές δυνάμεις να ασκούνται στα σώματα των δύο επιβατών.

Τώρα παρότι τα 150 C_Two ξεπούλησαν μέσα σε τρεις εβδομάδες από την παρουσίαση του μοντέλου, η Rimac δρομολογεί ξεχωριστές δοκιμές πρόσκρουσης σε κάθε αγορά που θα διατεθεί το αυτοκίνητό της. Όχι και άσχημα για έναν μικρό κατασκευαστή, που όμως δείχνει να ξέρει από marketing και βάζει υψηλούς στόχους.