Προτού αναφερθούμε στο αυτοκίνητο να πούμε πως τα EB προέρχονται από τα αρχικά του ιδρυτή της εταιρίας Ettore Bugatti. Οι Bugatti έγιναν γνωστές μέσα από τις επιτυχίες τους στους αγώνες και την αεροπλοΐα με την δόξα της να πεθαίνει μαζί με τον ιδρυτή της το 1947.
Τέσσερα χρόνια μετά ο Ιταλός επιχειρηματίας και πρώην ντίλερ της Ferrari Romano Artioli αποφασίζει να πάρει στα χέρια του την τύχη της Bugatti. Ο μηχανικός Stanzani συνεργάζεται με τον σχεδιαστή Gandini για να δημιουργήσουν την EB110 και έχοντας ήδη καταθέσει τα διαπιστευτήρια τους με την Lamborghini Countach.
Η ΕΒ110 GT είναι ένα από τα τρία αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν το 1993. Δύο χρόνια αργότερα η Bugatti πτώχευσε και μετά από τρία χρόνια το VW Group της πρόσφερε σανίδα σωτηρίας εξαγοράζοντας την. Το 1999 παρουσιάστηκε το πρωτότυπο EB 18/4 πάνω στο οποίο βασίστηκε η Veyron, ένα από τα πιο γνωστά hypercar όλων των εποχών, με την σκυτάλη να έχει η Chiron.
Τώρα, η συγκεκριμένη γκρίζα EB110 GT διαθέτει έναν V12 χωρητικότητας 3,5 lt ο οποίος με την βοήθεια τετραπλού turbo αποδίδει 561 PS και 611 Nm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με τετρακίνηση. Όσο για τις επιδόσεις η Bugatti έδινε ένα 0-100 km/h σε 3,6 sec με τελική στα 343 km/h.
Εδώ να πούμε πως υπήρχε και η ισχυρότερη Super Sport που απέδιδε 610 άλογα, είχε το 0-100 σε 3,3 sec με την τελική ταχύτητα να ανεβαίνει στα 352 km/h και τις επιδόσεις να ευνοούνται και από το ελαφρύτερο κατά 150 kg απόβαρο.