Κεντρομήχανο VW Scirocco με V6 από Nissan; Γιατί όχι!


Η VW ΛΥΤΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ SCIROCCO ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ «R» ΧΩΡΙΣ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΕΝΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑ ΚΕΝΤΡΟΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ…

  • 27/3/2020

Το VW Scirocco δεν υπάρχει πια. Το δημοφιλέστερο με διαφορά coupe στη σύγχρονη ιστορία της VW αποτέλεσε ένα από τα πολλά θύματα της αναζήτησης νέων πόρων που απαιτεί η στροφή μιας αυτοκινητοβιομηχανίας με το μέγεθος του ομίλου VW αφήνοντας με την όρεξη όσους αδημονούσαν για την επόμενη γενιά ενός αυτοκινήτου που έκανε το όνειρο της απόκτησης ενός coupe πραγματικότητα

Αυτοί και μόνον αυτοί ίσως να εκτιμήσουν την πρόθεση της Global Concept Automobile να «χτίσουν» πάνω στη γερμανική πρόταση ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό τετράτροχο, δημιουργώντας μια κεντρομήχανη κατασκευή.

Η θέση του κινητήρα, ωστόσο, δεν είναι η μοναδική ιδιαιτερότητα του εν λόγω VW Scirocco, μιας και στην πλάτη του οδηγού δεν τοποθετήθηκε ένα οποιοδήποτε μοτέρ αλλά του εξακύλινδρο σύνολο της Nissan χωρητικότητας 3,5 λίτρων.

Ναι σωστά υποθέσατε. Πρόκειται για τον κινητήρα που μέχρι πρότινος έδινε ζωή στο Nissan 350Z και πλέον συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων υπηρετώντας τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Global Concept Automobile.

Επειδή, όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχια, απολαύστε το video που ακολουθεί στο οποίο πρωταγωνιστεί το μοναδικό κεντρομήχανο VW Scrirocco του πλανήτη.