Κι όμως ακόμα υπάρχει πιθανότητα για ένα Nissan Z Nismo με μηχανικό κιβώτιο


Η δυσαρέσκεια για την απουσία επιλογής μηχανικού κιβωτίου στο νέο Nissan Z Nismo ίσως να καμφθεί, αν κρίνει κανείς από τις νέες εξελίξεις.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 6/8/2023

Το νέο Nissan Z απέκτησε και την πιο «πειραγμένη« εκδοχή του πρόσφατη, το NissanZNismo, που έρχεται με τον ίδιο twin-turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,0L, ο οποίος όμως έχει υποστεί τις κατάλληλεςτ ροποποιήσεις ώστε να αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ, και συγκεκριμένα 420 PS και 521 Nm ροπής.

Αυτό που δυσαρέστησε, όμως, ήταν η απουσία εναλλακτικής με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, γεγονός που σε ένα σπορ αυτοκίνητο ξενίζει αρκετά το αγοραστικό κοινό και τους φίλους της αυτοκίνησης.

Ωστόσο, η Nissan δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ενός Z Nismo με χειροκίνητο κιβώτιο, με τον Paul Hawson, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της εταιρείας, να δηλώνει στο Road and Track:

«Αν υπάρξει ζήτηση, θα σκεφτούμε μήπως κατασκευάσουμε ένα με μηχανικό κιβώτιο.»

Επομένως, όλα βασίζονται στην παλιά, καλή αρχή της προσφοράς και της ζήτησης. Αν αρκετοί δεν μείνουν ικανοποιημένοι από 9τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο, πιθανώς να έρθει και μία επιλογή για τους πιο... σκληροπυρηνικούς.

 Ο λόγος που το νέο Nismo έρχεται με αυτόματο κιβώτιο, βέβαια, είναι το αγοραστικό κοινό, καθώς η Nissan τόνισε πως έκανε έρευνα και είδε πως προτεραιότητα των πιθανών αγοραστών του μοντέλου είναι ο απόλυτος χρόνος στην πίστα, κάτι που θεωρητικά επιτυγχάνεται ευκολότερα με ένα αυτόματο σύνολο.

«Κάθε προϊόν της Nissan ξεκινά με βάση το τι χρειάζεται ο πελάτης,» εξήγησε ο Hawson. «Η διαδικασία μας είναι αυτή πάντα. Οι πελάτες με τους οποίος μιλήσαμε αρέσκονται στο να βρίσκονται στην πίστα. Αυτοί οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τον καλύτερο δυνατό χρόνο, δεν τους νοιάζει το νοσταλγικό στοιχείο του Ζ.»

Προς το παρόν, όποιοι χρόνοι με την πιο πρόσφατη εκδοχή του φημισμένου μοντέλου θα πρέπει να γίνουν με το αυτόματο κιβώτιο - για τις συγκρίσεις, ίσως να πρέπει να περιμένουμε αρκετό καιρό.