Kia: Μild hybrid τεχνολογία για το ανανεωμένο Stonic


TO STONIC ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 2017 ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙ 150.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: KIA
  • 5/8/2020

Πρόκειται για ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο δικαιώνοντας τους ιθύνοντες της Kia για την επιλογή τους να λανσάρουν ένα SUV με πιο crossover χαρακτήρα και μαζεμένες διαστάσεις. Και μετά από τρία χρόνια κυκλοφορίας το Stonic περνά από το προβλεπόμενο facelift με τα σημαντικότερα νέα να κρύβονται κάτω από το καπό.

Συγκεκριμένα, ο 1.000άρης turbo τρικύλινδρος αποκτά 48βολτη ήπια υβριδική τεχνολογία και συνεχίζει να αποδίδει στις δύο του εκδόσεις 100 PS και 120 PS. Προς το παρόν δεν υπάρχουν νούμερα για τις αναμενόμενα καλύτερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

Πάντως, η ροπή στην έκδοση των 120 PS έχει φτάσει τα 200 Nm με το 7άρι DCT (υπάρχει και μηχανικό 6άρι), μία αύξηση κατά 16% σε σχέση με το μοτέρ Kappa γενιάς. Αξιοσημείωτο είναι πως υπάρχει και προσωρινή απενεργοποίηση του κινητήρα (και στις δύο εκδόσεις) σε συνθήκες coasting (ελεύθερο ρολάρισμα).

Από εκεί και πέρα την γκάμα των κινητήρων του Stonic συμπληρώνουν οι απλές εκδόσεις 1.0 T-GDi με ίδια ισχύ. Στην βάση βρίσκεται η αναβαθμισμένη ατμοσφαιρική στα 1.200 cc με 84 PS.

Εξωτερικά το facelift αφορά στην γνωστή συνταγή με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες, νέα χρώματα, διχρωμία αμαξώματος, νέες ζάντες κ.α. Στο εσωτερικό τα νέα στοιχεία είναι εξίσου διακριτικά με την touch-screen να είναι πλέον στις 8’’ και τον πίνακα οργάνων να αποκτά μια καλύτερη σε ανάλυση οθόνη 4,2’’.

Το ανανεωμένο Kia Stonic θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη από το φθινόπωρο και λογικά στην χώρα μας θα διατίθεται πριν το τέλος του έτους.