Κινητήρας με φυσικό αέριο για το SEAT Leon


H SEAT δημιούργησε μια νέα έκδοση του SEAT Leon η οποία διαθέτει τον 1.5 TGI Evo των 130 PS που κινείται και με φυσικό αέριο.

  • 7/1/2019

Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 17,7 kg, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πίσω κάθισμα. Σύμφωνα με τη SEAT, βάσει της τυποποιημένης μέσης κατανάλωσης, το Leon έχει αυτονομία 500 km (μέχρι να αδειάσουν εντελώς οι δύο δεξαμενές του φυσικού αερίου), ενώ μπορεί να κινηθεί και για άλλα 150 km ως βενζινοκίνητο (επίσης, βάσει της τυποποιημένης μέσης κατανάλωσης). Συνολικά, η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 650 km πριν τον υποχρεωτικό ανεφοδιασμό του.

Η συγκεκριμένη έκδοση του Leon είναι «διπλού καυσίμου», όπως ονομάζεται. Ο κινητήρας του είναι ο 1.5 TSI του ομίλου VAG ο οποίος έχει δεχθεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να λειτουργεί τόσο με (συμπιεσμένο) φυσικό αέριο όσο και με βενζίνη.

Ο 1.5 TGI Evo αποδίδει μέγιστη ισχύ 130 PS/5.000 rpm και μέγιστη ροπή 200/1.400-4.000 rpm και αντικατέστησε τον 1.4 TGI. Λειτουργεί σε θερμοδυναμικό κύκλο «Miller» (καθυστερεί το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής, μειώνοντας τη σχέση συμπίεσης) ώστε να έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και καλή απόδοση σε όσο το δυνατόν ευρύτερη «περιοχή» των rpm, νέα τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ τα έμβολα έχουν υποστεί επεξεργασία για να παρουσιάζουν τη λιγότερη δυνατή τριβή και μειωμένη θερμοκρασία εξαιτίας αυτής.

Όπως ανακοινώθηκε, το SEAT Leon 1.5 TGI Evo θα διατίθεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (όπου η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 205 km/h) όσο και με το διπλού συμπλέκτη DSG (όπου η τελική ταχύτητα φτάνει τα 199 km/h). Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του, θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδοχές («Style», «FR» και «Xcellence»), αλλά -προς το παρόν- δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές πώλησής του ή άλλες που να αφορούν στις επιδόσεις του.