Κορυφαία βαθμολογία για το Subaru Outback στις δοκιμές του Euro NCAP


Το Outback καταγράφει την υψηλότερη συνολική βαθμολογία (88,8%) από όλα τα αυτοκίνητα που έχουν αξιολογηθεί από τον Euro NCAP. Το Subaru Outback βαθμολογήθηκε με 95% στα συστήματα Υποβοήθησης Ασφάλειας, όντας το πρώτο αυτοκίνητο από όλες τις κατηγορίες οχημάτων που λαμβάνει το υψηλότερο αποτέλεσμα.

  • 27/1/2022

Η Subaru ανακοίνωσε σήμερα, ότι το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Outback πέτυχε την υψηλότερη συνολική βαθμολογία από όλα τα αυτοκίνητα, και ένα σπουδαίο αποτέλεσμα στην επίδοση της Υποβοήθησης Οδήγησης, από όλα τα οχήματα που αξιολογήθηκαν το 2020-2021 από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων του οργανισμού EuroNCAP.

Οι βαθμολογίες που κατέγραψε το Outback και στους τέσσερις τομείς αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας) ξεπερνούν άνετα το ελάχιστο όριο που απαιτείται για την απόκτηση της μέγιστης βαθμολογίας των πέντε αστέρων. Αυτά τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την προσέγγιση της Subaru για κατασκευή οχημάτων με βάση τη φιλοσοφία All-Around Safety, με στόχο τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και την επίτευξη μηδενικών θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων έως το 2030, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια σε όλες τις καταστάσεις.

Το τελευταίο πρωτόκολλο αξιολόγησης του EuroNCAP δεν απονέμει πλέον τα πέντε κορυφαία αστέρια αξιολόγησης εάν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης δεν συμβάλλουν σημαντικά στην αποφυγή ατυχημάτων ή τουλάχιστον στη μείωση της σοβαρότητας ενός ατυχήματος. Χάρη στην τεχνολογία Υποβοήθησης Οδήγησης EyeSight, την τελευταία γενιά του συστήματος πρόληψης σύγκρουσης της Subaru, το SubaruOutback πέτυχε την υψηλότερη βαθμολογία σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων και το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει πετύχει ποτέ όχημα Subaru στις δοκιμές σύγκρουσης Υποβοήθησης Ασφάλειας.

Η 4η γενιά Τεχνολογίας Υποβοήθησης Οδήγησης EyeSight ενσωματώνει όλη την τεχνολογία ασφάλειας που έχει εξελίξει η Subaru τα τελευταία 30 χρόνια ανάπτυξής της. Η πιο πρόσφατη έκδοση διαθέτει λογισμικό αναγνώρισης εικόνας με στερεοσκοπική κάμερα που προσφέρει σχεδόν διπλάσιο εύρος οπτικού πεδίου και διατίθεται με 11 βασικές λειτουργίες ασφάλειας: Advanced Adaptive Cruise Control με λειτουργία Lane Centering, Emergency Lane Keep Assist, Speed Sign Recognition με Έξυπνο Περιοριστή Ταχύτητας, Lane Departure Warning με Δόνηση του τιμονιού, Lane Departure Prevention (που αναγνωρίζει επίσης το γρασίδι και την άκρη του δρόμου ως διαχωριστική γραμμή) και Pre-Collision Braking System με διευρυμένη υποστήριξη για αποφυγή σύγκρουσης στις διασταυρώσεις.

Η τελευταία δοκιμή Υποβοήθησης Ασφάλειας του EuroNCAP εισάγει την αξιολόγηση της κατάστασης επιβατών, την οποία το Outback πέρασε με επιτυχία χάρη στο Subaru Driver Monitoring System, την τεχνολογία Αναγνώρισης Προσώπου Οδηγού, που ειδοποιεί τον οδηγό όταν αισθάνεται κούραση ή αποσπάται η προσοχή του κατά την οδήγηση. Ένα πιο προηγμένο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας απαιτείται καθώς και αυτόνομες παρεμβάσεις για την αποφυγή οπίσθιων συγκρούσεων αυτοκινήτου με αυτοκίνητο – συνθήκες που επιτρέπει τόσο το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB) όσο και το Αυτόνομο Τιμόνι Έκτακτης Ανάγκης (AES) που ενεργοποιείται από τον οδηγό – και την αποφυγή συγκρούσεων αυτοκινήτου με αυτοκίνητο όταν επιχειρείται στροφή πάνω στην πορεία επερχόμενου οχήματος σε διασταύρωση.

Το SubaruOutback πέτυχε επίσης την υψηλότερη βαθμολογία στις δοκιμές Ευάλωτων Χρηστών Δρόμου σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, πάλι το καλύτερο αποτέλεσμα που δημοσιεύτηκε ποτέ από όχημα Subaru. Η τελευταία αξιολόγηση του EuroNCAP απαιτεί νέα σενάρια δοκιμών για το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB), ενισχύοντας τόσο την προστασία των πεζών (όταν στρίβετε στη διάβαση) όσο και την προστασία του ποδηλάτη (περιπτώσεις μεγαλύτερης ταχύτητας και περιπτώσεις εμποδίων).

Tο πακέτο εξοπλισμού ασφάλειας του Outback περιλαμβάνει Reverse Automatic braking (RAB), SubaruRearVehicleDetection (SRVD), Υπενθύμιση Πίσω Καθίσματος, και Κάμερες Πολλαπλών θέσεων: Εμπρός / Πίσω / Πλάι, για ασφαλέστερη οδήγηση που μειώνουν τις τυφλές γωνίες του οχήματος.

Πατάει πάνω στην Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru ενώ η ποσότητα των υλικών του πλαισίου από χάλυβα υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί, δίνοντας ένα ελαφρύτερο αμάξωμα, βελτιωμένη προστασία σε μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις κατά 40%, και βελτιωμένη απορρόφηση της ενέργειας κρούσης και μεταφοράς φορτίου στην πρόσκρουση. Το αμάξωμα έχει ενισχυθεί σημαντικά με ένα νέο δομικό πλαίσιο (πλήρης δομή εσωτερικού πλαισίου) και μια προσθήκη δοκών και υποπλαισίων, ενισχύοντας περαιτέρω την κορυφαία επίδοση ασφάλειας σε σύγκρουση του Outback.