Ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις το Citroen C3 Aircross


Είκοσι μήνες μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά, το Citroen C3 Aircross έσπασε το φράγμα των 200.000 πωλήσεων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/6/2019

Αν και μετρά λιγότερα από δύο χρόνια ζωής, το Citroen C3 Aircross κατάφερε να υπερβεί το φράγμα των 200.000 πωλήσεων.

Το γαλλικό crossover είναι το τρίτο δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας του στη γαλλική αγορά και το έκτο δημοφιλέστερο σε ολόκληρη την Ευρώπη, σημειώνοντας από την αρχή του 2019 μέχρι και σήμερα σχεδόν 60.000 πωλήσεις.

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 60% των αυτοκινήτων που έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα ανήκουν στην πλουσιότερη εξοπλιστική βαθμίδα που προσφέρει η Citroen, την ίδια στιγμή που περισσότερα από τα μισά C3 Aircross φέρουν κάποιο πρόσθετο πακέτο, όπως το Colour Pack.

H εμπορική πορεία των C3 και C3 Aircross έχει χαρίσει στη Citroen τον μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης ανάμεσα στις 12 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά. Σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, οι πωλήσεις της γαλλικής φίρμας το πρώτο τετράμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 3,2%.

Αντιστοίχως, το μερίδιο αγοράς της Citroen στα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αυξήθηκε κατά 0,3%, φτάνοντας το 4,9%.