Λόγω του κορωνοϊού η Geely δημιούργησε δυνατότητα online πωλήσεων στην Κίνα


ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ KΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΑΙΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/2/2020

Τις δύο πρώτες εβδομάδες του Φεβρουαρίου οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Κίνα μειώθηκαν κατά 92% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Λογικό, καθώς οι άνθρωποι, ειδικά στις περιοχές που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο θέμα, βγαίνουν από τα σπίτια τους μόνο αν δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, οπότε και να θέλουν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να επισκεφθούν την οποιαδήποτε αντιπροσωπεία.

Και μιας και το τέλος αυτής της κατάστασης δεν μπορεί να προσδιοριστεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν τις κατάλληλες υποδομές προκειμένου να μπορούν να πωλούν αυτοκίνητα online. H Geely για παράδειγμα δημιούργησε μια υπηρεσία για τους πελάτες της, οι οποίοι διαμορφώνουν το μοντέλο για το οποίο ενδιαφέρονται όπως το θέλουν, επιλέγοντας κινητήρα, στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό.

Πρόκειται δηλαδή για το γνωστό configurator, ενώ στη συνέχεια μπορούν να κλείσουν, να το επιθυμούν και ένα test drive, σε συνεργασία με τον τοπικό αντιπρόσωπο, με εκκίνηση από το σπίτι τους. Επίσης μπορούν να ολοκληρώσουν online την παραγγελίας τους και η παράδοση του καινούργιου τους αυτοκινήτου θα γίνει και πάλι στο σπίτι τους, χωρίς να χρειαστεί να περάσουν καν από την αντιπροσωπεία.

Στις online πωλήσεις, προκειμένου να περιορίσουν όσο μπορούν την κάθετη πτώση στην Κίνα ποντάρουν τόσο η Tesla όσο και η BMW με τη Mercedes.