Mate Rimac: Επιτίθεται στα υβριδικά supercars και αποκαλύπτει το απρόσμενο όνειρό του


Ο ισχυρός άνδρας της Bugatti δηλώνει χωρίς περιστροφές τη δυσαρέσκειά του για τα turbo υβριδικά supercars και μοιράζεται το εντυπωσιακά ανατρεπτικό όραμα του για το μέλλον της μάρκας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: RIMAC, BROAD ARROW AUCTIONS, BUGATTI
  • 7/6/2025

Σε μια εποχή που οι περισσότεροι κατασκευαστές supercars στρέφονται προς την υβριδική τεχνολογία για να παντρέψουν τις επιδόσεις με τη βιωσιμότητα, ο Mate Rimac, CEO της Bugatti, ακολουθεί το δικό του, ιδιαίτερα ξεχωριστό μονοπάτι.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Top Gear, ο Rimac δεν δίστασε να εκφράσει ανοιχτά την απογοήτευσή του για τα turbo υβριδικά μοντέλα ανταγωνιστικών μαρκών όπως Ferrari, Lamborghini και McLaren, δηλώνοντας : «Τα οδήγησα όλα και ειλικρινά… δεν το καταλαβαίνω. Γιατί να βάλεις turbo και υβριδικό σύστημα μαζί; Το turbo είναι από μόνο του ένας συμβιβασμός. Εμείς χάσαμε 600 PS πηγαίνοντας από turbo σε ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά τους αναπληρώσαμε με το ηλεκτρικό σύστημα. Έτσι, το ηλεκτρικό κομμάτι επέτρεψε να υπάρξει ένας πραγματικά cool κινητήρας εσωτερικής καύσης

Tourbillon: Η νέα εποχή της Bugatti

Η νέα Bugatti Tourbillon αποδίδει 1.800 PS συνολικά, εκ των οποίων οι 800 είναι αμιγώς ηλεκτρικοί, προσφέροντας 70 km καθαρής ηλεκτρικής αυτονομίας, πολύ παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Κι όμως, ο Rimac σκέφτεται ήδη εκδόσεις με λιγότερη ή καθόλου υβριδική υποστήριξη, ακόμα και χωρίς εμπρόσθιο διαφορικό για πιο "καθαρή" οδηγική εμπειρία. «Μπορούμε να κάνουμε εκδόσεις χωρίς υβριδικό, ή με μειωμένο υβριδικό, ή χωρίς εμπρόσθιο άξονα. Έχουμε πολλές επιλογές.», τονίζει. Αυτό το επίπεδο ευελιξίας είναι κάτι που καμία άλλη μάρκα supercar δεν έχει μέχρι σήμερα αναδείξει ανοιχτά, και δείχνει τη φιλοσοφία Rimac η οποία είναι ωμή απόδοση, χωρίς συμβιβασμούς.

Ένα όνειρο με ρίζες στο παρελθόν

Παρά την υπερ-τεχνολογική καθημερινότητά του, ο Rimac δεν ξεχνά τις ρίζες του. Το προσωπικό του όνειρο; Να δημιουργήσει μια restomod BMW E30 με V10 κινητήρα.

BMW M3 E30 EVOII
BMW M3 E30 EVOII

Η σχέση του με την E30 κρατά από τα πρώτα του βήματα, όταν είχε μετατρέψει ένα τέτοιο μοντέλο σε ηλεκτρικό. Σήμερα, θέλει να επιστρέψει στο ίδιο αυτοκίνητο αλλά με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο από ότι στο παρελθών, έναν θηριώδες ατμοσφαιρικό V10 κάτω από το καπό αντί μπαταριών και ηλεκτρικού μοτερ.

Πολυτέλεια δεν σημαίνει απλώς απόδοση

Η φιλοσοφία του Rimac δεν περιορίζεται όμως μόνο στις επιδόσεις και την ταχύτητα, αφού στα άμεσα σχέδια του είναι να κάνει την ιδιοκτησία μιας Bugatti λιγότερο “επώδυνη” για την τσέπη του ιδιοκτήτη, επιτυγχάνοντας το μέσω μειωμένουκόστους χρήσης και συντήρησης, εργοστασιακή κάλυψη εξόδων συντήρησης για 4 χρόνια αλλά και ανταλλακτικά, αναλώσιμα και μπαταρίες σχεδιασμένα για δεκαετίες χρήσηςκαι όχι μόνο για μερικά track days. «Δεν πρέπει ποτέ να φτάσεις στο σημείο που μια μπαταρία κοστίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως συνέβη με τις LaFerrari, P1 και 918. Θέλουμε να προσφέρουμε αξιοπιστία και ηρεμία», υπογραμμίζει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Bugatti Bolide: Το «ακραίο» κόστος συντήρησης του hypercar των 1.600 PS

Mate Rimac: Προχωρά στην πλήρη εξαγορά την Bugatti - Αποκτά το μερίδιο της Porsche

Τέλος εποχής στην Bugatti - Ο θρυλικός οδηγός δοκιμών Pierre-Henri Raphanel παραδίδει τα «σκήπτρα» του