McLaren 720S Spider: "Ανοιχτή" πρόκληση στην Ferrari 488 Spider


Η από καιρό αναμενόμενο "ανοιχτή" έκδοση της McLaren 720S παρουσιάστηκε πλέον και επίσημα, αποτελώντας τον πιοσημαντικό αντίπαλο της άλλης ντίβας, της Ferrari 488 Spider.

  • 9/12/2018

Ευρισκόμενη σε μεγάλη κινητικότητα η McLaren (μετά την παρουσίαση της Senna και της Speedtail) δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω από την δραστηριότητά της και ένα μοντέλο που έμοιαζε αυτονόητη προσθήκη στην γκάμα της. 

Ο λόγος φυσικά για την ανοιχτή έκδοση της 720S η οποία παρουσιάστηκε επίσημα χθες εμπλουτίζοντας την γκάμα της πιο ενδιαφέρουσας (και γρήγορης) McLaren των τελευταίων ετών. Μάλιστα για όσους ανησυχούν η έταιρία από τα πρώτα πράγματα που έσπευσε να ανακοινώσει είναι ότι δεν αλλάζει η επίδοση στο 0-100 km/h που παραμένει και στην Spider στα απίστευτα 2,9 δευτερόλεπτα.

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι γιατί η McLaren έδωσε μεγάλη έμφαση στο να μην ξεφύγει το βάρος στην ανοιχτή έκδοση (κάτι που συμβαίνει με όλα τα cabrio) με αποτέλεσμα η επιβάρυνση να είναι μόλις 49 κιλά και το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να είναι στα μόλις 1.332 κιλά. Κάτι που σύμφωνα με την McLaren την καθιστά και 88 ολόκληρα κιλά πιο ελαφριά από τον άμεσο ανταγωνιστή της, δηλαδή την Ferrari 488 Spider.

Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 200 km/h χρειάζεται ένα εκατοστό του δευτερολέπτο παραπάνω, δηλαδή 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ με την οροφή στην θέση της η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 341 km/h, η οποία πέφτει στα πολύ εντυπωσιακά 325 km/h με την αναδίπλωση της οροφής (και όποιον οδηγόκαι συνεπιβάτη μπορεί να αντέξει αυτή την δοκιμασία).

Για την μείωση του βάρους επιλέχθηκε ένας νέος μηχανικός αναδίπλωσης της οροφής, η οποία αποτελείται από ένα κομμάτι carbon fiber και χρειάζεται μόλις 11 δευτερόλεπτα για να κρυφτεί στην θέση της. Μάλιστα ο μηχανισμός αυτός μπορεί να λειτουργήσει και με το αυτοκίνητο εν κινήσει μέχρι και τα 50 km/h.

Σε ότι αφορά την καμπίνα έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με την παλαιότερη 650S Spider με αποτέλεσμα το εσωτερικό να έχει λιγότερο θόρυβο για τους επιβάτες. Με έξτρα κόστος η οροφή μπορεί να είναι φτιαγμένη από ηλεκτροχρωμικό γυαλί, κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέγει αν την θέλει διάφανη ώστε να μπαίνει το φως ή σκούρα για να απομονώνεται από το περιβάλλον.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη δεν  υπάρχουν διαφορές από την coupe έκδοση, με τον 4λιτρο V8 Κινητήρα να αποδίδει 710 άλογα και 770 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους 20άρηδες πίσω τροχούς μέσως ενός επτατάχυτου κιβωτίου της SSC με τρια προγράμματα λειτουργίας. Υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού  και 23 χρώματα να επιλέξει κανείς, ενώ η τιμή της θα ξεκινά από τα 315.000 δολάρια στην Αγγλία όταν θα ξεκινήσει να πωλείται τον Μάρτιο του 2019.