McLaren Ultimate Vision: Εικονικό αγωνιστικό με 1.150 PS θα γίνει πραγματικότητα


Η McLaren σχεδιάζει να κατασκευάσει 15 νέα σπορ μοντέλα έως το 2022. Όλα προορίζονται για το δρόμο, αν και οι Βρετανοί έχουν ετοιμάσει και το αγωνιστικό Ultimate Vision για το Play Station, το οποίο κατόπιν επιθυμίας ενός πελάτη θα κατασκευαστεί και στην πράξη.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/10/2018

Η McLaren επιβεβαίωσε στη βρετανική ιστοσελίδα “Piston Heads” ότι ένας πελάτης της θα ήθελε να δει και στην πράξη το Ultimate Vision. Το εικονικό αγωνιστικό μοντέλο, που συνοδεύεται από τον κωδικό BC03, θα κατασκευαστεί μόνο μία φορά. “BC” σημαίνει “Bespoke Commission” και το “03” αναφέρεται στο «3ο μοντέλο» έπειτα από το X-1 και το MSO R. Το δεύτερο φέρει την ονομασία του τμήματος MSO, το οποίο φροντίζει στη McLaren για τις ειδικές παραγγελίες των πελατών της φίρμας. Για το Ultimate Vision, ο πελάτης είναι πιθανότατα Αμερικανός, καθώς στη συμφωνία με τη McLaren εμπλέκεται ο έμπορος της εταιρείας στο Newport Beach. Πάντως, το BC03 δε θα κατασκευαστεί απολύτως όμοιο με τη McLaren του Play Station. Για παράδειγμα, ο οδηγός θα έχει μια συμβατικού τύπου θέση οδήγησης, και όχι μία σαν να πρόκειται για μοτοσικλέτα.

Το μοντέλο της κονσόλας έχει ακραία χαρακτηριστικά

Η McLaren τοποθετεί σε όλα τα σύγχρονα σπορ μοντέλα της ένα V8 κινητήρα με διπλή υπερτροφοδότηση. Αυτό έγινε αρχικά με το μοτέρ να έχει χωρητικότητα 3,8 lt. Ωστόσο, στη McLaren 720S ο κυβισμός έφτασε τα 4,0 lt. Τον ίδιον κινητήρα διαθέτει η εικονική Ultimate Vision, την οποία μπορεί να την οδηγήσει κανείς μόνο στο Gran Turismo. Στο παιχνίδι ο Βρετανός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων συνδυάζει τον biturbo V8 των 4,0 lt. με δύο ηλεκτροκινητήρες, που είναι τοποθετημένοι έκαστος πάνω από τους μπροστινούς τροχούς. Έτσι, η ισχύς φτάνει συνολικά τα 1.150 PS, ενώ η μέγιστη ροπή τα 1.275 Nm. Ταυτόχρονα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης στέλνει την ισχύ του στους πίσω τροχούς, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες στους μπροστινούς.

Ο οδηγός κάθεται όπως σε μία μοτοσικλέτα

Ουσιαστικά, λοιπόν, ο λόγος γίνεται για ένα τετρακίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με carbon monocoque πλαίσιο. Η εικονική ζυγαριά, πάντως, δείχνει 1.000 kg. Το μπροστινό spoiler εκτείνεται πολύ προς τα εμπρός, ωστόσο η αεροδυναμική του αυτοκινήτου ελέγχεται σε μεγάλο ποσοστό από τα σχετικά βοηθήματα. Έτσι, οι κάθετες δυνάμεις που ασκούνται κρατούν το αυτοκίνητο σε επαφή με το οδόστρωμα. Στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κλέβουν το μεγάλο πτερύγιο και ο αεροδυναμικός διαχύτης στο κέντρο. Όπως προαναφέρθηκε, ο οδηγός κάθεται στο κέντρο του cockpit και το σώμα του είναι σκυμμένο προς τα εμπρός. Οι άνθρωποι της McLaren υποστηρίζουν ότι «σε συνδυασμό με τη μεγάλη γυάλινη επιφάνεια, που καλύπτει το cockpit, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να βλέπει την κορυφή της στροφής και -τελικά- σε κάθε γύρο να κερδίζει περαιτέρω πολύτιμα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παίρνει αέρα μέσα από ανοίγματα τραπεζοειδούς σχήματος, που βρίσκονται μπροστά από τα πίσω φτερά. Τα δε δισκόφρενα είναι τοποθετημένα αρκετά μέσα, ώστε να περιορίζονται οι μη αναρτώμενες μάζες. Η βρετανική εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι« το Ultimate Vision δεν είναι το πρωτότυπο μιας μελλοντικής McLaren. Βέβαια, το συγκεκριμένο αγωνιστικό μας δίνει μια αίσθηση από μία McLaren του 2030».