Η προηγμένη τεχνολογία κυψελών μπαταριών επιτρέπει τη σπορ απόδοση και μια αυτονομία περίπου 600 χιλιομέτρων στη BMW i4, το 4πορτο Gran Coupe μοντέλο της φίρμας. Η ίδια η μπαταρία θα είναι ιδιαίτερα συμπαγής ζυγίζοντας 550 κιλά και έχοντας ενεργειακή χωρητικότητα 80 kWh.
Όλα τα εξαρτήματα του 5ης γενιάς συστήματος (ηλεκτροκινητήρας, δυναμό, ηλεκτρονικά και μπαταρία) είναι νέα και έχουν εξελιχθεί από την ίδια τη BMW και είναι το σύστημα μετάδοσης που με την αρθρωτή του αρχιτεκτονική θα κινεί μια πληθώρα μοντέλων της φίρμας στο μέλλον, 25 συνολικά.
Από plug-in μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά με χρήση φορτιστών μέχρι 150 kW. Το τελευταίο σημαίνει ότι για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας θα απαιτούνται μόλις 35 λεπτά ή πιο αναλυτικά 6 λεπτά φόρτισης για κάθε 100 km αυτονομίας. Οι δε μπαταρίες που θα χρησιμοποιούνται στη BMW i4 και σε άλλα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα έχουν μεγαλύτερο αριθμό κυψελών ανά module, μειωμένο αριθμό εξαρτημάτων, πιο συμπαγή σχεδιασμό και αυξημένη ευελιξία όσον αφορά τη γεωμετρία τους.
Για την ώρα το i4 το οποίο θα παρουσιαστεί το 2021 βρίσκεται σε εντατικά τεστ αντοχής σε πολικές θερμοκρασίες στο πλαίσιο δοκιμών εξέλιξης.