Μια ακόμα έκδοση στην γκάμα της εμβληματικής M2 Coupe έρχεται να προσθέσει η BMW αναβαθμίζοντας περαιτέρω τις προδιαγραφές ενός αυτοκινήτου που ούτως ή άλλως ξεχωρίζει για τις εκρηκτικές επιδόσεις του.
Στην προκειμένη περίπτωση η έκδοση CS δεν αποτελεί μόνον την κορυφαία στην γκάμα της BMW M2 αλλά και εκείνη με την οποία το βαυαρικό coupe πρόκειται να «κλείσει» την καριέρα του.
Ανάμεσα στις προδιαγραφές του ξεχωρίζει φυσικά ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος με τη βοήθεια δύο υπερσυμπιεστών αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm ροπής.
Η αύξηση της μέγιστη τιμής της ισχύος κατά 40 ίππους συνοδεύεται από την προσθήκη ανθρακονημάτινων στοιχείων (βλέπε αεροδυναμική πτέρυγα, μπάρα θόλων και καλύμματα καθρεπτών), όπως άλλωστε και από την παρουσία στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης M Adaptive Suspension.
Αν και η BMW εξακολουθεί να δίνει τη δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει περισσότερες πιθανότητες τοποθέτησης ανάμεσα στον εξακύλινδρο κινητήρα και τους πίσω-κινητήριους τροχούς.
Με το συγκεκριμένο κιβώτιο άλλωστε η BMW M2 CS θα ολοκληρώνει τη διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ταχύτερα, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για 3,8 δευτερόλεπτα.
Η ισχυρότερη-ταχύτερη BMW M2 Coupe θα παραχθεί σε μόλις 2.200 αντίτυπα συνεπώς οι οπαδοί της βαυαρικής φίρμας και λάτρεις της ταχύτητας θα πρέπει να σπεύσουν για να την αποκτήσουν.