Mega Mustang με κινητήρα 8,9 lt.


Μια εντυπωσιακή Ford Mustang με κινητήρα χωρητικότητας 9,0 lt. κατασκεύασε ένας βελτιωτής από τις ΗΠΑ. Η μαύρη Boss 429 του 1969 είναι ισχύος 827 PS!

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: CLASSIC RECREATIONS
  • 15/11/2018

Μία Ford Mustang Boss 429 από το 1969 με κινητήρα χωρητικότητας σχεδόν 9,0 lt. κατασκεύασε ο βελτιωτής αυτοκινήτων Classic Recreations! Το θηρίο αποκαλύφθηκε στη SEMA 2018 στο Las Vegas. Το μυώδες κλασικό ήρθε αρχικά σε κατάσταση παράδοσης και ύστερα ακολούθησαν οι αναβαθμίσεις. Κάτω από το καπό βρίσκεται τώρα ένας μεγάλος κινητήρας 546 κυβικών in. (8,9 λίτρα!), που αποδίδει 827 PS. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο της Tremec φροντίζει για τη μετάδοση της ισχύος, ενώ για τον κατάλληλο ήχο είναι υπεύθυνο ένα σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα της Magna Flow. Οι ζάντες αλουμινίου της American Racing, 18 in, ταιριάζει απλώς στην εμφάνιση.

546 κυβικές in σημαίνουν χωρητικότητα 8,9 lt.

Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί δερμάτινα καθίσματα, τιμόνι από αλουμίνιο, μία χειροποίητη κεντρική κονσόλα, κλιματισμός και ένα ηχοσύστημα της Kicker. Το Boss δεν μπορεί να το αποκαλέσει κανείς «κελεπούρι», καθώς κοστίζει μεταξύ 150.000 και 250.000 δολαρίων (131.000 έως 219.000 ευρώ). Οι... αναστηλωτές ειδικεύονται στην αναβίωση της Ford Mustang και στην κατασκευή εντυπωσιακών μοναδικών κομματιών ή ακόμα και μικρών σειρών.

Η Mustang Boss Nr. 1 παρουσιάστηκε το 2016

Ήδη από το 2016, ένας Αμερικανός αγρότης έφερε στο προσκήνιο ένα χαμένο για πολλά χρόνια Boss: Το First 302 Boss Mustang Concept Car από τον cult σχεδιαστή Larry Shinoda! Ένα αξιοσημείωτο εύρημα για τη Ford και ειδικά για τους λάτρεις της Mustang. Το θαύμα της ιστορίας που ανέφερε ο ιδρυτής της Boss, John Grafelman, στο blog του “fordenthusiasts.com” ήταν ότι ο ίδιος ο Grafelman κράτησε τα συντρίμμια της περίφημης Mustang στον αχυρώνα του για δεκαετίες χωρίς να γνωρίζει τη σημασία του. Εν τω μεταξύ, έχει αποκαταστήσει το μοναδικό όχημα με πολλή σχολαστικότητα. Ο Larry Shinoda δεν συμμετείχε μόνο στην αναβίωση της Boss Mustang, αλλά και σε άλλα μοντέλα της Ford και της Corvette, στον πρώην εργοδότη του, την GM. Εντωμεταξύ, το αυτοκίνητο του Larry Shinoda εμφανιζόταν σε show και εκθέσεις.