Αντί αυτού, το μοντέλο θα συνεχίσει να βασίζεται σε τετρακύλινδρο κινητήρα, μια απόφαση που έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις στους fans της μάρκας και τους ενθουσιώδεις οδηγούς που αγαπούν την ισχύ και τον ήχο ενός κλασικού V8.
Η τελευταία γενιά της AMG C 63 έκανε ένα δραστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, αντικαθιστώντας τον εμβληματικό twin-turbo V8 κινητήρα με έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο σύνολο με υβριδική τεχνολογία. Στην προσπάθειά της να ακολουθήσει την τάση του εξηλεκτρισμού και της μείωσης των εκπομπών ρύπων, η AMG υιοθέτησε ένα περίπλοκο plug-in hybrid σύστημα, το οποίο όμως δεν κατάφερε να κερδίσει το κοινό.
Ο CEO της AMG, Michael Schiebe, είχε υποστηρίξει στα τέλη του 2023 ότι η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην υβριδική τεχνολογία και πως η μετάβαση στον τετρακύλινδρο κινητήρα ήταν μια συνειδητή απόφαση για την πρόοδο της μάρκας. Ωστόσο, η πτώση των πωλήσεων και οι μεγάλες εκπτώσεις στη Γερμανία μαρτυρούν πως το κοινό δεν μοιράζεται αυτή την άποψη.
Επιστροφή στον V8; Η AMG επαναξιολογεί τις επιλογές της
Με τις πωλήσεις να απογοητεύουν, η Mercedes-AMG φαίνεται να επανεξετάζει τη στρατηγική της. Παρόλο που η Catrin Dunz-Ludwig, παγκόσμια εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της AMG, επιβεβαίωσε ότι η νέα C 63 δεν θα κυκλοφορήσει με V8 κινητήρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι η AMG ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα V8 με τεχνολογία mild-hybrid, ο οποίος θα τοποθετηθεί όμως σε άλλα μοντέλα AMG.
Η πιθανή επιστροφή του V8 θα βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού 4,0 L twin-turbo κινητήρα, με σημαντικές μηχανολογικές βελτιώσεις. Ανάμεσά τους, φημολογείται η χρήση flat-plane στροφαλοφόρου άξονα, όπως στην AMG GT Black Series, γεγονός που θα προσδώσει στον κινητήρα διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και έναν πιο υψηλότονο ήχο σε σύγκριση με τον παραδοσιακό cross-plane V8.
Το κόστος της μετατροπής και η εμπορική στρατηγική
Αν η AMG τελικά προχωρούσε σε αυτή την αλλαγή, θα ήταν μια δαπανηρή διαδικασία. Ο σχεδιασμός της C-Class δεν είχε προβλεφθεί για να φιλοξενήσει έναν V8 κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως θα απαιτηθούν σημαντικές τροποποιήσεις στο αμάξωμα και το πλαίσιο. Παρόλα αυτά, η πίεση από την αγορά φαίνεται πως αναγκάζει τη Mercedes-AMG να λάβει δραστικές αποφάσεις, τις οποίες όμως ακόμα δεν γνωρίζουμε. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ορισμένοι βελτιωτές, όπως η αυστριακή εταιρεία VUK Manufaktur, έχουν ήδη ολοκληρώσει μετατροπές που επιτρέπουν την τοποθέτηση V8 στην C63, αποδεικνύοντας ότι είναι εφικτό.
Το ερώτημα που παραμένει είναι αν η Mercedes-AMG θα θεωρήσει πως αξίζει την επένδυση. Θα επιμείνει στη νέα εποχή των μικρότερων κινητήρων ή θα επιστρέψει σε αυτό που την έκανε θρύλο; Το μέλλον θα δείξει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η νέα Mercedes-Maybach S-Class αποκαλύπτει το εσωτερικό της - Η μεγάλη αλλαγή (photos)
Η πρώτη ηλεκτρική Mercedes C-Class αλλάζει σχεδίαση πριν καν παρουσιαστεί (photos)