Mercedes: Νέοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στα 2.000 cc


Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΔΙΛΙΤΡΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΤΗΣ MERCEDES ΕΙΝΑΙ MILD HYBRIDS ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ 48 VOLT.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/5/2020

Με την ευκαιρία της ανανέωσης της E-Class η Mercedes παρουσιάζει και νέα σύνολα 2.000 cc, βενζίνης και πετρελαίου. Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο diesel με τον κωδικό ΟΜ 654 Μ και τον επίσης τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης Μ 254. Και οι δύο θα συνδυάζονται για πρώτη φορά με σύστημα μίζας γεννήτρια, καθώς και με δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Το σύστημα μίζας γεννήτρια για λόγους εξοικονόμησης χώρου είναι τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων, ενώ εκεί βρίσκεται και η μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου του συστήματος.

Το ISG, όπως ονομάζει η γερμανική εταιρία το σύστημα της, σε συνδυασμό με τον κύκλωμα των 48 Volt εξασφαλίζει μια πιο άμεση και εκκίνηση των κινητήρων, ενώ την ενέργεια που ανακτά και αποθηκεύει στη μπαταρία του συστήματος την αποδίδει όταν τα σύνολα εσωτερικής καύσης χρειάζονται υποβοήθηση -στην εκκίνηση και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις με χαμηλές στροφές,

Η Mercedes αναφέρει αυτήν την υποβοήθηση ως EQ Boost και το ISG προσθέτει στο σύστημα περίπου 20 PS (15 kW) και 200 Nm στην περίπτωση του diesel και 180 Nm στο σύνολο βενζίνης. Η μέγιστη απόδοση του τελευταίου ανέρχεται σε 272 PS και 400 Nm, ενώ το ειδικά εξελιγμένο turbo του έχει και δυνατότητα overboost, με αύξηση της απόδοσης κατά 41 PS για έως και 30 sec.

Η μέγιστη του diesel φτάνει τα 265 PS και τα 550 Nm., Για χάρη του εξηλεκτρισμού του απέκτησε ένα νέο στροφαλοφόρο που είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της χωρητικότητάς του κατά 43 cc (στα συνολικά 1.993 cc). Παράλληλα η πίεση στο common rail έχει αυξηθεί στα 2.700 bar (από τα 2.500).