Mια Lancia Ypsilon από το μέλλον


ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΗΣ LANCIA YPSILON ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ SUPERMINI.

  • 26/3/2020

Πιο πιθανό από ποτέ θα πρέπει να θεωρείται πλέον το σενάριο το οποίο θέλει τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών που γεννήθηκε από τη συμμαχία του FCA Group με το PSA Group να δίνει συνέχεια στην πορεία της Lancia Ypsilon, κρατώντας στη ζωή μια φίρμα με πλούσια ιστορία.

Οι Ιταλοί βλέπουν τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου να διαγράφει μια εξαιρετική εμπορική πορεία στην ιταλική αγορά στην οποία και διατίθεται, προχωρώντας σε πρώτη φάση στην επικαιροποίηση των τεχνικών προδιαγραφών και ειδικότερα στην προσθήκη των mild hybrid υβριδικών συνόλων που στην υπόλοιπη Ευρώπη συναντόνται στα Fiat 500 και Panda.

Ωστόσο οι ιθύνοντες του γαλλο-ιταλικού ομίλου εξετάζουν σοβαρά πλέον και τη διαδοχή της Lancia Ypsilon, αξιοποιώντας τον τεχνολογικό πλούτο που έχουν πλέον στη διάθεσή τους. Το πιο πιθανό σενάριο θέλει τη νέα Lancia Ypsilon να βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα που σήμερα φιλοξενεί τα Peugeot 208 και Opel Corsa, παραμένοντας προσανατολισμένη στην πολυτέλεια και την σχεδιαστική ιδιαιτερότητα που τη χαρακτήριζαν στο παρελθόν.

Αν και είναι πολύ νωρίς να μιλά κανείς για τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και με δεδομένη την απουσία κινητήρων diesel από την γκάμα του, οι Ιταλοί οφείλουν να αξιοποιήσουν τους κινητήρες βενζίνης του 1,0 και 1,3 λίτρου που έχουν εξελίξει οι ίδιοι, τα mild hybrid σύνολα που τοποθετούνται στη σημερινή γενιά της Lancia Ypsilon καθώς και το πολυβραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα του 1,2 λίτρου που φέρει την υπογραφή της Peugeot.

Όλα αυτά βέβαια για να πραγματοποιηθούν θα χρειαστεί να περάσουν τουλάχιστον δύο χρόνια, γεγονός που τοποθετεί τη φημολογούμενη αντικατάσταση της σημερινής Lancia Ypsilon μέσα στο 2022.