Και όταν λέμε ένα το εννοούμε αφού με ένα βασικό σύστημα πρόωσης έχουν καταφέρει να στήσουν μία πλήρη γκάμα από διάφορα μοντέλα, εκδόσεις και παραλλαγές που καμιά φορά χάνεις το μέτρημα. Και προφανώς για να το κάνουν υπάρχει και η ανάλογη ζήτηση με την McLaren να είναι μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρίες που κατασκευάζει αποκλειστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Γιατί όχι και μια Shooting Brake, αναρωτιέται ένας εξπέρ της φωτογραφίας και μαζί του και εμείς. Ειδικά αν κρίνουμε από το ελκυστικό τελικό αποτέλεσμα στα Marlboro χρώματα (άλλες εποχές) με την καμπίνα επιμηκυμένη ώστε να δημιουργηθεί ένας μικρός έξτρα χώρος. Μην υποθέσετε κάτι σε 2 2, αφού όσο μικρόσωμος και αν είναι δύσκολα θα καθίσει κανείς πίσω και με τον V8 κολλημένο στα αυτιά του.
Το περίεργο είναι πως ο εξπέρ ονόματι Yasid Oozeear επέλεξε να μεταμορφώσει σε Shooting Brake την Senna και όχι μια Longtail έκδοσης McLaren. Και για αυτό της έκοψε την φτερούγα αλλά κανένα από τα 800 άλογα που αποδίδει ο υβριδικός V8. Τα οποία μπορούν να φτάσουν και τα 900 όπως στην περίπτωση της αναβάθμισης από την γερμανική εταιρία Novitec.