Mitsubishi L200: Επίσημη πρώτη για το νέο, θηριώδες pickup (photos)


Η Mitsubishi, μετά από μία μακρά περίοδο αναμονής, τράβηξε το κάλυμμα και αποκάλυψε τη νέα γενιά του L200.

  • 26/7/2023

Η παρουσίαση έγινε σε εκδήλωση στην Ταϊλάνδη και στόχος της εταιρείας είναι να καρπωθεί κομμάτι της πίτας κοιτώντας στα «μάτια» τους μεγάλους ανταγωνιστές στην κατηγορία των pickup, όπως τα Toyota Hilux, Ford Ranger, VW Amarok και Izusu D-Max.

Στην έκτη του γενιά το Mitsubishi L200 έρχεται με νέο σκαλωτό πλαίσιο, είναι μεγαλύτερο, ενώ έχει σχεδιαστεί σε λευκή κόλλα χαρτί, εσωτερικά και εξωτερικά, για να έρθει πιο κοντά στις απαιτήσεις της εποχής.

Ειδικά για το πλαίσιο ο κατασκευαστής αναφέρει ότι προσφέρει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις, κορυφαία οδηγική άνεση, αυξημένη στιβαρότητα, με τη στρεπτική ακαμψία να έχει ενισχυθεί κατά 60% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Το νέο L200 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος: Single cab, Double cab και Club cab ενώ στην «καρδιά» του βρίσκεται ένας turbo-diesel κινητήρας των 2,4 lt σε τρία διαφορετικά σεταρίσματα.

Στην αρχική έκδοση το μοτέρ αποδίδει 150 PS και 330 Nm ροπής ακολουθεί αυτή των 184 PS/430 Nm και τέλος βρίσκουμε το κορυφαίο από πλευράς δύναμης με 204 PS/470 Nm. Όλες συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είναι διαθέσιμο και το Sports mode που υπήρχε και στην προηγούμενη γενιά.

Ανάλογα με την έκδοση η κίνηση περνάει αποκλειστικά στον πίσω άξονα ή και στους τέσσερις τροχούς. Επίσης εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που φρενάρει τον τροχό που περιστρέφεται και κατανέμει τη ροπή σε αυτούς που πατάνε στο έδαφος.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει στην εμφάνιση του L200 με το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Μπροστά έχει τοποθετηθεί η μάσκα Dynamic Shield της Mitsubishi με τους διαρούμενους προβολείς, ενώ πίσω ο σχεδιασμός το φωτιστικών σωμάτων παραπέμπει στο γράμμα T (από την ονομασία Triton με την οποία λανσάρεται σε αρκετά αγορές). Επίσης, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο το ύψος της καρότσας έχει μειωθεί κατά 45 mm.

Μια εντελώς αναθεωρημένη εικόνα συναντάμε και στο εσωτερικό ενώ αρκετά στοιχεία όπως το τιμόνι, η οθόνη του συστήματος πολυμέσων και τα όργανα θυμίζουν Outlander. Τέλος, στο τεχνολογικό κομμάτι υπάρχει το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, η προειδοποίηση τυφλού σημείου, το σύστημα διατήρησης λωρίδας και το adaptive cruise control.

Πλέον μένει να μάθουμε σε ποιες αγορές το νέο Mitsubishi L200 θα εμφανιστεί. Το σίγουρο είναι ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων θα προέλθει από τις ασιατικές χώρες ενώ στις αρχές του 2024 θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ιαπωνία μετά από 12 χρόνια.