Mopar: ολοκληρωμένες υπηρεσίες after sales στους πελάτες της Fiat Group Automobiles


Η συνεργασία των γκρουπ Fiat και Chrysler επεκτείνεται ακόμα περισσότερο και στον τομέα του after sales, με την επέκταση στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική των δραστηριοτήτων της Mopar, κοινής εταιρείας των Fiat S.p.A και Chrysler Group LLC για τα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες after sales.

  • 2/11/2012

Η συνεργασία των γκρουπ Fiat και Chrysler επεκτείνεται ακόμα περισσότερο και στον τομέα του after sales, με την επέκταση στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική των δραστηριοτήτων της Mopar, κοινής εταιρείας των Fiat S.p.A και Chrysler Group LLC για τα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες after sales.

Η επίσημη ανακοίνωση έγινε κατά τη διεθνή παρουσίαση του νέου Panda 4x4 και ο στόχος είναι να ενισχυθεί η υποστήριξη των επίσημων διανομέων και των πελατών Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, SRT και Ram σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νέα στρατηγική πωλήσεων είναι φυσιολογική συνέπεια της επιλογής των δύο κατασκευαστών να μοιραστούν πολλά εξαρτήματα και συστήματα στην γκάμα των μοντέλων τους και να κάνουν πιο ορθολογικές τις διαδικασίες διανομής και service σε παγκόσμιο επίπεδο. Το σλόγκαν που θα χρησιμοποιήσει για να παρουσιαστεί στο κοινό η Mopar EMEA, τμήμα της Mopar υπεύθυνο για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, είναι "Mopar®. More care for your car".

Η μάρκα Mopar δημιουργήθηκε το 1937 κι έγινε γνωστή με τη δημιουργία εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων για αγωνιστικά αυτοκίνητα στη δεκαετία του '60. Έχει πλέον ενισχύσει τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους «παίκτες» στην αγορά κι έχει πλέον ενσωματωθεί στη Fiat Group Automobiles. Η Mopar, λειτουργώντας με τη λογική του καταστήματος "μιας στάσης", όπου μπορεί κανείς να βρει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ από τα γκρουπ Fiat και Chrysler, είναι ένας μεγάλος διεθνής οργανισμός με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, περισσότερα από 50 κέντρα διανομής, περισσότερα από 500.000 ανταλλακτικά και αξεσουάρ στον κατάλογο των διαθέσιμων προϊόντων, περισσότερα από 2.000.000 τετραγωνικά μέτρα χώρων στις αποθήκες και περισσότερες από 400.000 παραγγελίες κάθε μέρα.

Η Mopar EMEA διαχειρίζεται επίσης την εξυπηρέτηση πελατών για τη Fiat Group Automobiles με 5 κέντρα επικοινωνίας, που βρίσκονται στην Ιταλία, τη Σερβία, την Τουρκία, τη Νότια Αφρική και τη Ρωσία. Με τη πάροδο του χρόνου οι παραδοσιακές υπηρεσίες προς τους πελάτες προσαρμόστηκαν στην αυξανόμενη διάδοση των ψηφιακών τεχνολογιών, προσθέτοντας και εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα iPhone and Android, τις οποίες έχουν ήδη «κατεβάσει» περισσότεροι από 170.000 χρήστες σε όλη την Ευρώπη.

Η Mopar προσφέρει επίσης μια μεγάλη γκάμα από αξεσουάρ, που επιτρέπουν την «προσωποποίηση» των αυτοκινήτων σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη. Τα προϊόντα αυτά είναι μοναδικά, γιατί έχουν εξελιχθεί μαζί με τις ίδιες ομάδες μηχανικών που σχεδίασαν τα αυτοκίνητα. Αυτός είναι ένας άμεσος δεσμός, που οι άλλες, ανεξάρτητες μάρκες αξεσουάρ δεν μπορούν να προσφέρουν. Για παράδειγμα, η δυνατότητα προσωποποίησης του νέου Fiat 500L με μια σειρά μοναδικών αξεσουάρ επιτεύχθηκε με τη στενή συνεργασία της Mopar με το Centro Stile Fiat, δημιουργώντας 140 μοναδικά προϊόντα με ξεχωριστό στιλ. Πρόκειται για το αυτοκίνητο της Fiat Group Automobiles με τα περισσότερα διαθέσιμα αξεσουάρ.

Η Mopar έχει δημιουργήσει πολλές καινοτομίες στον τομέα του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα εφαρμογές για «έξυπνα» κινητά που παρέχουν πληροφορίες για το αυτοκίνητο, βιβλία κατασκευαστή σε ηλεκτρονική μορφή σε DVD κι ένα σύστημα φόρτισης κινητών συσκευών χωρίς καλώδια. Ήταν η πρώτη που μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο σε χώρο με ασύρματη συνδεσιμότητα και η πρώτη που πρόσφερε στην αγορά σύστημα EVTS (Electronic Vehicle Tracking System), ένα σύστημα προσδιορισμού θέσης, που στέλνει μήνυμα στον οδηγό αν το αυτοκίνητο πηγαίνει πολύ γρήγορα ή πολύ μακριά, σε σχέση με προκαθορισμένες παραμέτρους.