Νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα της McLaren για ηλεκτρικά οχήματα


Τα πρώτα μοντέλα της φίρμας που θα βασίζονται στο νέο αυτό πλαίσιο αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους εντός του 2021.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 25/8/2020

Μία νέα, state-of-the-art πλατφόρμα από ανθρακονήματα ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει η McLaren, με σκοπό να βασίσει σε αυτήν τα μελλοντικά της οχήματα. Η επιβεβαίωση προήλθε από τα χείλη του ίδιου του Mike Flewitt, CEO της εταιρίας. «Η νέα πρωτοποριακή αρχιτεκτονική οχημάτων είναι εξίσου επαναστατική με το πλαίσιο MonoCell που παρουσιάσαμε με το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας, το 12C, όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τα οχήματα παραγωγής, πριν από μια δεκαετία».

Το πάτωμα αυτό θα χρησιμοποιηθεί στις μελλοντικές, ηλεκτροκίνητες McLaren, αρχής γενομένης από το επόμενο υβριδικό supercar που θα παρουσιάσει η εταιρία, το 2021. Οι σχεδιαστές του έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη διαχείριση των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, έτσι ώστε να διευκολύνεται η χρήση υβριδικών αλλά και αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

Παράλληλα, χάρη σε πρωτοποριακές τεχνικές κατασκευής κατάφεραν να αυξήσουν περαιτέρω τη στρεπτική ακαμψία και να διατηρήσουν το βάρος σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αυτό συνεπάγεται επιπλέον ασφάλεια για το χρήστη. Ο σχεδιασμός του νέου αυτού πατώματος έγινε εξ ολοκλήρου από τους ανθρώπους της McLaren, ενώ και η κατασκευή του θα πραγματοποιείται στο εξελιγμένο McLaren Composites Technology Centre (MCTC) που βρίσκεται στο Sheffield και κόστισε 50 εκ. λίρες.

Συνεχίζοντας με τις δηλώσεις του Flewitt, «αυτό το νέο, εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο από ανθρακονήματα διαθέτει μεγαλύτερη δομική ακαμψία και υψηλότερα επίπεδα ποιότητας από ποτέ, με τη νέα μας εγκατάσταση MCTC να αναγνωρίζεται γρήγορα ως παγκόσμιο κέντρο αριστείας στην επιστήμη και την κατασκευή σύνθετων υλικών. Η προηγμένη τεχνογνωσία μας στις ελαφριές διεργασίες και την κατασκευή σύνθετων υλικών, σε συνδυασμό με την εμπειρία μας στην τεχνολογία αιχμής σε συσσωρευτές και υβριδικά συστήματα υψηλής απόδοσης σημαίνει ότι είμαστε σε ιδανική θέση να παρέχουμε στους πελάτες επίπεδα ηλεκτροκίνησης υψηλής απόδοσης, που μέχρι τώρα ήταν απλά ανέφικτα».