H χρήση των κινητών συσκευών αυξάνεται διαρκώς σε συνδυασμό με τη ζήτηση των χρηστών για εξειδικευμένο ψηφιακό περιεχόμενο. Στο πλαίσιο αυτό, η BMW δημιούργησε τη νέα της ιστοσελίδα που προσφέρει –σύμφωνα με την ίδια την εταιρία- ευελιξία, ταχύτητα και αποκρισιμότητα στον χρήστη από κάθε συσκευή είτε πρόκειται για tablet είτε για desktop ή smartphone, παρέχοντας εύκολη και ευχάριστη πλοήγηση.
Μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας «.Digital Stage 2», η νέα ιστοσελίδα www.bmw.gr παρέχει πιο καλαίσθητη, πιο εύχρηστη και προσαρμοσμένη εμφάνιση όλων των μοντέλων και υπηρεσιών της μάρκας BMW σε όλες τις συσκευές αφού είναι σχεδιασμένη με τη φιλοσοφία του responsive web design.
Οι νέες ενσωματωμένες δυνατότητες επικοινωνίας εξυπηρετούν εύκολα τις ανάγκες και τα αιτήματα των επισκεπτών προσφέροντάς τους μία εξελιγμένη και ξεχωριστή εμπειρία.
Μεταξύ άλλων, η νέα ιστοσελίδα περιέχει πλούσιο πληροφοριακό, φωτογραφικό υλικό και videos για όλα τα μοντέλα BMW, εμπλουτισμένο διαμορφωτή μοντέλων (configurator) με πανοραμική 3D εικόνα με γυροσκοπική λειτουργία, άμεση διαδικασία για κλείσιμο test drive, εύκολη εύρεση μεταχειρισμένων οχημάτων από το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων, πληροφορίες για προϊόντα χρηματοδότησης, προγράμματα After Sales καθώς και μία εκτενή συλλογή από Lifestyle προϊόντα και αξεσουάρ για τους φίλους της μάρκας.
Η νέα ιστοσελίδα www.bmw.gr λανσαρίστηκε το τέλος Δεκεμβρίου 2015 και σύντομα θα παρέχει επιπλέον δυνατότητες όπως Live Chat για άμεση επικοινωνία αλλά και πλήρη υπολογισμό δόσεων για κάθε μοντέλο μέσω της BMW Financial Services.
Στην πράξη και κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας ψηφιακής πλατφόρμας στους εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου «σερφάραμε» στο νέο site μέσω tablets και η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν ήταν πολύ μεγάλη επί τω βελτίω. O διαμορφωτής δουλεύει πολύ καλά και έχει δυνατότητα export σε μορφή .pdf, ενώ μεταξύ άλλων υπάρχει και ενότητα BMW TV με όλα τα προϊοντικά βίντεο της φίρμας.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ