Νέα, ισχυρότερη έκδοση για τη Ferrari 812 Superfast


H Ferrari ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μία έκδοση της 812 Superfast η οποία θα αποδίδει 830 ίππους και θα παρουσιαστεί στις 5 Μαΐου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 21/4/2021

Οι πληροφορίες που υπήρχαν το τελευταίο χρονικό διάστημα σχετικά με τη δημιουργία μίας ακόμα πιο ισχυρής έκδοσης της 812 Superfast επιβεβαιώθηκαν επίσημα από τη Ferrari.

Η εταιρεία τού Maranello έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες αυτής αλλά όχι και την ονομασία της. Απλά, αρκέστηκε να τη χαρακτηρίσει «Limited Edition». Αυτό (όνομα), όπως και όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν στη νέα εκδοχή του μοντέλου της, θα παρουσιαστούν επίσημα σε διαδικτυακή εκδήλωση που θα γίνει στις 5 Μαΐου.

Για να αυξήσει περισσότερο το ενδιαφέρον μας, εκπρόσωπος της Ferrari αποκάλυψε ότι ο χωρητικότητας 6,5 λίτρων V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας της καινούργιας έκδοσης της 812 Superfast θα αποδίδει 830 PS/9.500 rpm, δηλαδή θα είναι κατά 30 PS ισχυρότερος από αυτόν με τον οποίο διατίθεται τώρα (σημ.: 800 PS/8.500 rpm). Βλέπουμε, δηλαδή, ότι η μέγιστη δύναμη θα αποδίδεται σε 1.000 rpm ψηλότερα, συγκριτικά.

Αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος παραμένει ο αποδοτικότερος ατμοσφαιρικός που έχει δημιουργήσει η Ferrari και έχει τοποθετήσει σε όχημα της παραγωγής. Αυτοί της SF90 Stradale και της LaFerrari διαθέτουν έχουν μεγαλύτερη ισχύ, αλλά με τη συνδρομή υβριδικού συστήματος.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε ότι η νέα εκδοχή της 812 Superfast έχει μεγαλύτερο άνοιγμα στη μάσκα, ένα μικρό σπόιλερ εξέχει στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στα πλαϊνά του έχουν τοποθετηθεί μικρά αεροδυναμικά πτερύγια.

Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, βλέπουμε ότι έχουν διαμορφωθεί ανοίγματα στους πίσω θόλους, ενώ το πίσω κρύσταλλο έχει αντικατασταθεί από αλουμινένιο κάλυμμα στο οποίο υπάρχουν ανοίγματα από ανθρακόνημα, για να επιτρέπουν την προς τα πίσω ορατότητα.

Ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει έναν ευρύτερο αεροδυναμικό διαχύτη, συγκριτικά, ενώ οι διπλές απολήξεις τής εξάτμισης που υπάρχουν στην 812 Superfast εδώ έχουν μετατραπεί σε ενιαία τραπεζοειδούς σχήματος, επίσης από μία σε κάθε άκρη. Προφανώς, αυτό έχει γίνει για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η αεροδυναμική και σε εκείνο το σημείο. 

Κατά τα λοιπά, αναμένουμε να έχει και αυτή η ειδική έκδοση της 812 Superfast το σύστημα τετραδιεύθυνσης και το σύστημα Slide Slip Control, το οποίο πιθανόν θα είναι ακόμη πιο εξελιγμένο, καθώς πρόκειται για μια ακόμα πιο σπορ εκδοχή του μοντέλου.

Επίσης, το βάρος της μάλλον θα είναι μικρότερο από τα 1.525 kg που ζυγίζει 812 Superfast, χωρίς οδηγό και υγρά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ, σημαίνει ότι θα έχει και καλύτερες επιδόσεις, συγκριτικά.