Νέα οργανωτική δομή στο γκρουπ της Renault


H ανάληψη καθηκόντων του Luca de Meo στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Renault σήμανε τον ανακαθορισμό της δομής που θα έχουν οι εταιρείες που απαρτίζουν το γκρουπ και του επιχειρησιακού πλάνου καθεμίας από αυτές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/9/2020

Ο κ. Luca de Meo ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου στο γκρουπ της Renault από την πρώτη Ιουλίου. Ο Ιταλός μάνατζερ έχει τη φήμη ενός ικανού ανώτατου στελέχους και σκοπός του είναι να επαναφέρει τη γαλλική εταιρεία, αλλά και τον Όμιλο Renault-Nissan-Mitsubishi, στην κερδοφορία, έπειτα από την υπόθεση του κ. Carlos Ghosn. Όπως έγινε γνωστό, ο κ. de Meo αποφάσισε να αλλάξει την ως τώρα οργανωτική δομή μεταξύ των εταιρειών που απαρτίζουν το γκρουπ. Έτσι, η Renault, η Dacia και η Alpine μετατρέπονται σε ανεξάρτητες επιχειρησιακές μονάδες, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τον νέο οργανισμό Renault MAI («Renault Mobility as an Industry»), ο οποίος έχει θεσπιστεί με επιχειρηματικό αντικείμενο τις νέες μορφές κινητικότητας.

Βάσει του καινούργιου σχεδίου, ο κ. de Meo (φωτογραφία) θα είναι υπεύθυνος για τη Renault. Ο κ. Denis Le Vot, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing του γκρουπ, θα είναι επικεφαλής της Dacia, για την Alpine επικεφαλής ορίστηκε ο κ. Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, ενώ για τον οργανισμό Renault MAI υπεύθυνη ορίστηκε η κυρία Clotilde Delbos, Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος και Οικονομική Διευθύντρια του γκρουπ Renault CEO. Θυμίζουμε ότι η κυρία Delbos ήταν επικεφαλής του γκρουπ μέχρι να αναλάβει τα καθήκοντά του ο κ. de Meo.

Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: «Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει τέσσερις ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του γκρουπ. Ο στόχος του θα είναι προσηλωμένος στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του γκρουπ».