Όπως ανακοινώθηκε από τη Samsung, οι τεχνικοί της στα Ινστιτούτα Έρευνας που έχει η εταιρεία σε Νότια Κορέα και Ιαπωνία έχουν δημιουργήσει μια μπαταρία με ηλεκτρολύτες στερεάς κατάστασης (solid state) για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα η οποία έχει μεγαλύτερη χρονική διάρκεια αποδοτικής χρήσης της, καθώς και αυξημένη αυτονομία σε σχέση με τις υπάρχουσες. Ωστόσο, η παρουσίασή της στην αγορά για εμπορική χρήση θα αργήσει ακόμα, όπως εκτιμούν.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την κορεατική εταιρεία, η μπαταρία που κατασκεύασαν είναι κατά 50% μικρότερη σε μέγεθος ενώ, προς το παρόν, έχει περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης χωρίς να χάσει την απόδοσή της.
Από τη Samsung δηλώνουν ότι αυτός ο αριθμός «μεταφράζεται» στη διάνυση περίπου 800.000 km από το όχημα στο οποίο θα βρίσκεται τοποθετημένη. Για να το επιτύχουν αυτό, οι τεχνικοί της εταιρείας αντικατέστησαν τα ανόδια λιθίου-μετάλλου με αργύρου-άνθρακα, τα οποία, όμως, είναι ακριβότερα, συγκριτικά.
ΠΗΓΗ: CAR AND DRIVER ΗΠΑ.