Νέες τιμές καινούργιων αυτοκινήτων και τέλη κυκλοφορίας - Πίνακες (UPD)


Οι ανανεωμένοι τιμοκατάλογοι για όλα τα ΙΧ της ελληνικής αγοράς. Πίνακες ανά εταιρεία και εξοπλισμός. Όλα όσα πρέπει να ξέρει ο υποψήφιος αγοραστής.

  • 8/11/2022

Στο link  που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις τιμές και τις προσφορές που έχουν ανακοινωθεί από κάθε εταιρεία για το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει.

Μπορείτε να κάνετε κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο για να δείτε τις τιμές για κάθε μάρκα ξεχωριστά, όπως μας έχουν αποσταλεί πρόσφατα από τις αντιπροσωπείες. Αναλυτικά:

CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο έχει εκπομπή 136 g CO2/km, τότε ανήκει στην κατηγορία των 1,20€/km, άρα τα τέλη είναι 136 x 1,20 = 163,02€

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 1-11-2010

Εκπομπές CO2 για επιβατικά αυτοκίνητα

Ετήσια τέλη σε ευρώ

ανά χιλιόμετρο

0-90 (γρ./χλμ.)0€
91-100 (γρ./χλμ.)0,90€
101-120 (γρ./χλμ.)0,98€
121-140 (γρ./χλμ.)1,20€
141-160 (γρ./χλμ.)1,85€
161-180 (γρ./χλμ.)2,45€
181-200 (γρ./χλμ.)2,78€
201-250 (γρ./χλμ.)3,05€
Άνω των 251 (γρ./χλμ.)3,72€
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα)140€

«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».

Πρώτη ταξινόμηση

στην Ελλάδα από το 2006

 Κυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
 Α’Έως 30022
 Β’301-78555
 Γ’786-1.071120
 Δ’1.072-1.357135
 Ε’1.358-1.548255
 ΣΤ’1.549-1.738280
 Ζ’1.739-1.928320
 Η’1.929-2.357690
 Θ’2.358-3.000920
 I’3.001-4.0001.150
 Κ’4.001 και άνω1.380

Πρώτη ταξινόμηση

στην Ελλάδα 2001-2005

 Κυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
 Α’Έως 30022
 Β’301-78555
 Γ’786-1.071120
 Δ’1.072-1.357135
 Ε’1.358-1.548240
 ΣΤ’1.549-1.738265
 Ζ’1.739-1.928300
 Η’1.929-2.357630
 Θ’2.358-3.000840
 I’3.001-4.0001.050
 Κ’4.001 και άνω1.260

Ταξινόμηση

στην Ελλάδα έως το 2000

 Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
 Α’Έως 30022
 Β’301-78555
 Γ’786-1.071120
 Δ’1.072-1.357135
 Ε’1.358-1.548225
 ΣΤ’1.549-1.738250
 Ζ’1.739-1.928280
 Η’1.929-2.357615
 Θ’2.358-3.000820
 Γ3.001-4.0001.025
 Κ’4.001 και άνω1.230

ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

Για να υπολογιστεί η τιμή ενός επιβατικού πολλαπλασιάζεται η τιμή προ φόρων επί του συντελεστή στην κλίμακα CO2. Δηλ. για αυτοκίνητο 16.000€ και εκπομπή CO2 στα 125 g/km αναλογεί συντελεστής 8,8%. Στη συνέχεια πρέπει να προστεθεί και ο ΦΠΑ 24% επί της τιμής προ φόρων. Τα υβριδικά έχουν μείωση 50% του συντελεστή ανάλογα με την εκπομπή CO2. Τα ηλεκτρικά απαλλάσσονται εντελώς από δασμούς και έχουν μόνο ΦΠΑ.

Λιανική τιμή προ φόρωνΦόρος βάσει συντε-λεστήΚατανομή κλίμακας βάσει εκπομπής CO2
0-100101-120121-140141-160161-180181-200201-250251 >251Hybrid
-5%0%10%20%30%40%60%200%-50%
< 14.000€4,0%3,844,44,85,25,66,4122
14.001-17.000€8,0%7,688,89,610,411,212,8244
17.001-20.000€16,0%15,21617,619,220,822,425,6488
20.001-25.000€24,0%22,82426,428,831,233,638,47212
25.001- >32,0%30,43235,238,441,644,851,29616