Νέο, προηγμένο εργοστάσιο για ηλεκτρικά οχήματα από τη Volkswagen


Όπως έγινε γνωστό, τα ανώτατα στελέχη τής Volkswagen σχεδιάζουν την κατασκευή ενός νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου της εταιρείας στη Γερμανία στο οποίο θα παράγονται τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, με σκοπό να ανταγωνιστούν την Tesla.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 10/11/2021

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ralf Brandstaetter, Διευθύνων Σύμβουλος στον τομέα Επιβατικών Οχημάτων τής Volkswagen, κατά τη συνάντησή του με Γερμανούς δημοσιογράφους στο Wolfsburg (την παραδοσιακή έδρα τής εταιρείας), το καινούργιο εργοστάσιο θα ανεγερθεί κοντά σε αυτό και θα έχει τη δυνατότητα παραγωγής 250.000 οχημάτων ετησίως. 

Στις νέες εγκαταστάσεις, θα κατασκευάζονται αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τόσο τα υπάρχοντα όσο και τα καινούργια που θα δημιουργήσει η Volkswagen. Μεταξύ αυτών θα είναι και το νέο πολυτελές όχημα αυτής της τεχνολογίας που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Trinity και το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2026.

Η κατασκευή τού καινούργιου εργοστασίου αναμένεται να είναι το «αντίπαλο δέος» της γερμανικής εταιρείας στο «Gigafactory» που δημιούργησε η Τesla στη Γερμανία, στην περιοχή του Βερολίνου. Η δομή του θα είναι τέτοια που θα μειώσει το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος. Άλλωστε, αυτό είναι το νέο αφήγημα (sic) του κ. Herbert Diess, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Volkswagen και Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου Επιβατικών Οχημάτων τής VW.

Θυμίζουμε ότι τις τελευταίες εβδομάδες ο κ. Diess έχει έρθει σε αντιπαράθεση με τα συνδικάτα των εργαζομένων στον γερμανικό Όμιλο και ένα από τα θέματα τριβής είναι και ο χρόνος που απαιτείται για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος. Ο κ. Diess υποστηρίζει ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος να επιταχυνθεί η διαδικασία και από τις περισσότερες από 30 ώρες που χρειάζονται τώρα να μειωθεί στις 20 εντός της επόμενης χρονιάς, με σκοπό να φτάσει στις 10-12 ώρες το 2026.

Ο επικεφαλής του Ομίλου αναφέρει ως μέτρο σύγκρισης την παραγωγική δυνατότητα της Tesla, η οποία χρειάζεται 10 ώρες για την ολοκλήρωση κατασκευής ενός οχήματός της. Για τον λόγο αυτό, ο κ. Brandstaetter τόνισε στους δημοσιογράφους: «Αυτός είναι ο λόγος που σχεδιάζουμε μια “πράσινη” κατασκευή. Να είναι αποτελεσματική και χωρίς τους περιορισμούς που αντιμετωπίζουμε στα υπάρχοντα εργοστάσια. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίζουμε χρόνο και χώρο και –σταδιακά– θα εκσυγχρονίσουμε το βασικό εργοστάσιό μας και θα αυξήσουμε την παραγωγικότητα και σε αυτό, σε ένα νέο επίπεδο».