Νέο teaser για το πολύ ενδιαφέρον BMW iNEXT


Αυτή τη φορά η γερμανική εταιρία μας αποκαλύπτει ένα τιμόνι που όμοιο του δεν έχει υπάρξει ξανά σε μοντέλο της μάρκας.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 22/7/2019

Ουσιαστικά, το iNEXT θα είναι ένα μεγάλο SUV που στην ηλεκτρική του έκδοση (θα υπάρξει και pug-in υβριδική) θα αποτελέσει τον αντίπαλο του Audi E-Tron, αλλά και της Mercedes EQC. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει κάπου το 2021 στο εργοστάσιο του Dingolfing της Γερμανίας. Θα εφοδιάζεται με το πέμπτης γενιάς ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με την αυτονομία να φτάνει στην κορυφαία έκδοση τα 600 km στον κύκλο WLTP. Επίσης το iNext θα εφοδιάζεται με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3.

Το πιο πρόσφατο στοιχείο που έχει δώσει η BMW στην δημοσιότητα είναι το πολύγωνο τιμόνι που βλέπετε δίνοντας έμφαση στην προηγμένη αυτόνομη τεχνολογία που θα διαθέτει και στην μικρότερη συμμετοχή του οδηγού. Όπως αναφέρει η BMW, η στεφάνη του τιμονιού είναι επίπεδη στο πάνω και κάτω τμήμα, ενώ στις στρογγυλεμένες γωνίες στο πλάι, ο οδηγός μπορεί να ακουμπά τα χέρια του. Τα πλεονεκτήματα αυτής της γεωμετρίας είναι εμφανή όταν ο οδηγός επιλέγει συμβατικό στυλ οδήγησης.

Συγκριτικά με ένα στρογγυλό σχήμα, επιτρέπει ταχύτερη αναγνώριση της γωνίας διεύθυνσης με βάση τη θέση του τιμονιού. Οπτικές ίνες ενσωματωμένες στα πλαϊνά τμήματα του τιμονιού ενημερώνουν τον οδηγό για τη διαθεσιμότητα λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης μέσω έγχρωμων σημάτων, ενώ υποδεικνύουν πότε ο οδηγός χρειάζεται να αναλάβει ο ίδιος τον έλεγχο του οχήματος.

Πριν από μερικούς μήνες οι Γερμανοί είχαν δώσει στη δημοσιότητα ένα teaser στοιχείο σχετικά με την τεράστια κυρτή οθόνη Curved Display. Στην οποία θα απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο και το σύστημα πολυμέσων, θα προσφέρει μεγάλο εύρος εξατομίκευσης και ρυθμίσεων όπως σε ένα smartphone και θα έχει μη αντιθαμβωτικό κρύσταλλο υψηλής αντοχής.

Μέχρι τώρα γνωρίζουμε πως το iNext θα βασιστεί σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, η οποία πέρα από τους συμβατικούς κινητήρες θα μπορεί να υποδέχεται plug-in υβριδικά συστήματα πρόωσης καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά. Η βασική έκδοση θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ενώ η plug-in έκδοση συν ένα κινητήρα βενζίνης στο μπροστινό άξονα με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 km.