Nissan: Τα sedan δεν έχουν πεθάνει!


Τα οικογενειακά οχήματα τριών όγκων όπως έχουν συνηθίσει να αποκαλούμε τα sedan όχι μόνον δεν πνέουν τα λοίσθια, αλλά συνεχίζουν να αποτελούν κορυφαία επιλογή για το κοινό.

  • 20/6/2019

Αυτό μεταξύ άλλων αναφέρει σχετική έρευνα της Nissan και για ακριβώς αυτό το λόγο η ιαπωνική εταιρεία διευρύνει την γκάμα της με ολοκαίνουργια sedans, καθώς σχετική έρευνα δείχνει ότι 8 στους 10 millennials, σκέφτονται  να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα.

Μεταξύ των οδηγών που δεν κατέχουν sedan, το 75% εξετάζει  το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα από αυτά τώρα ή στο μέλλον, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nissan που επικεντρώνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αλλά  και σε υποψήφιους αγοραστές,  σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τους millennials, η αναλογία είναι 8 στους 10.

Η Nissan λανσάρει μια σειρά νέων μοντέλων sedan παγκοσμίως, που απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές.  Εξήντα χρόνια μετά το λανσάρισμα του θρυλικού Skyline, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέα μοντέλα, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια, καθώς και με αποδοτικούς σε κατανάλωση κινητήρες.

To concpet Nissan IMs που δείχνει το μέλλον...
To concpet Nissan IMs που δείχνει το μέλλον...
Από άλλον πλανήτη το εσωτερικό του Nissan IMs!
Από άλλον πλανήτη το εσωτερικό του Nissan IMs!

"Τα τελευταία μας  sedans μιλούν άμεσα στις ανάγκες των αγοραστών, ιδιαίτερα των νέων που μπορεί να ψάχνουν να αγοράσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο", δήλωσε ο Ivan Espinosa, αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια στρατηγική και τον σχεδιασμό προϊόντων. "Καθώς μερικοί από τους ανταγωνιστές μας αφήνουν μακριά  τα sedans, εμείς εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία."

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό  με  τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η Nissan  λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ σεντάν , όπου τώρα στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist, της Nissan. Είναι επίσης διαθέσιμο με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή συμπίεση, αντιπροσωπεύοντας μια καινοτομία που συνδυάζει την ισχύ και την υψηλή απόδοση. Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα  χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

Τον περασμένο Απρίλιο, το ολοκαίνουργιο sedan Nissan Sylphy έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης,  με ένα νέο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση κινητήριο σύνολο, φαρδύτερες γραμμές, χαμηλότερο κέντρο βάρους, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό.

Παράλληλα, το ProPILOT 2.0, η επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης του οδηγού της Nissan, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα sedan,  το νέο Skyline, το οποίο θα κυκλοφορήσει  στην Ιαπωνία το ερχόμενο φθινόπωρο.

"Τα αυτοκίνητα της Nissan προσφέρουν στους ιδιοκτήτες τους πιο προηγμένα χαρακτηριστικά από ποτέ", δήλωσε ο Espinosa. "Στο προσεχές μέλλον, οι οδηγοί των  Nissan θα απολαμβάνουν  περισσότερες τεχνολογίες αυτονομίας, πιο εξελιγμένα και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, καθώς και περισσότερη συνδεσιμότητα.”

Το νέο Nissan Altima είναι ένα υπερσύγχρονο sedan.
Το νέο Nissan Altima είναι ένα υπερσύγχρονο sedan.
Εξίσου σύγχρονο και το εσωτερικό του Nissan Altima.
Εξίσου σύγχρονο και το εσωτερικό του Nissan Altima.

Τo σημερινό προφίλ των οδηγών sedan

Η Nissan πραγματοποίησε έρευνα* σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη, σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών και διαπίστωσε:

Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan  σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.

Οκτώ στους δέκα millennials  που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z:  σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.

Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των οδηγών της έρευνας,  δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσαν ότι τους αρέσει  η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.

Σαράντα δύο τοις εκατό των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι  από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).