Ο Akio Toyoda «προκαλεί» την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία (έχει ξαναγραφτεί)


Ο ισχυρός άνδρας της Toyota δεν έκρυψε τα λόγια του και μίλησε για το μέλλον των σπορ μοντέλων της μάρκας του και όχι μόνο!

  • ΦΩΤ.: TOYOTA
  • 5/5/2025

Ο Akio Toyoda είναι ένας άνθρωπος που δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Εκφράζεται δημοσίως και κάνει το… κέφι του, συμμετέχοντας σε αγώνες ράλι, και οδηγώντας ο ίδιος όλα τα νέα σπορ μοντέλα της Toyota.

Παρά την αυξανόμενη εστίαση της Toyota στα ηλεκτρικά οχήματα, ο πρόεδρός της παραμένει ισχυρός υποστηρικτής των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων επιδόσεων.

Ο Toyoda δήλωσε ότι γι' αυτόν, ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο ορίζεται από τη… μυρωδιά της βενζίνης και τον ήχο του κινητήρα του. Αν και αναγνωρίζει τις εσωτερικές προσπάθειες για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων, δεν έχει κανένα πρόβλημα να δει άλλους κατασκευαστές να κάνουν βήματα προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, με τη δική του εταιρία να παραμένει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης!

Πιθανότατα γι’ αυτόν τον λόγο η Toyota να καθυστερεί την εξέλιξη του FT-Se, ενός ηλεκτρικού σπορ concept που παρουσιάστηκε το 2023, ενώ η έκδοση δρόμου δεν αναμένεται πριν από το 2026 ή το 2027. Ο Toyoda εκφράζει σκεπτικισμό σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για σοβαρούς αγώνες, επικαλούμενος τους περιορισμούς των μπαταριών που τα καθιστούν, κατά την άποψή του, λιγότερο συναρπαστικά και περισσότερο για τη φόρτιση ή την αλλαγή μπαταριών παρά για πραγματικούς αγώνες.

Η άποψη του Toyoda έχει σημαντική βαρύτητα λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας του ως οδηγός αγώνων με το ψευδώνυμο «Morizo».

Η αντίσταση του Toyoda στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας δεν είναι καινούργια, καθώς έχει δηλώσει στο παρελθόν την πεποίθησή του ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα ξεπεράσουν ποτέ το 30% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Η Supra αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται και οι φήμες για την αναβίωση των Celica και MR2 δίνουν και παίρνουν, γεγονός που υποδηλώνει ότι για την Toyota κάθε σπορ αυτοκίνητο πρέπει να καίει βενζίνη και να… ακούγεται δυνατά!