Ο CEO της Renault προτρέπει τον EuroNCAP να αναθεωρήσει τους κανονισμούς ασφαλείας


Ο Luca De Meo ανέφερε ότι οι αρχές πρέπει να σκεφτούν ποιες τεχνολογίες υποβοήθησης και ασφαλείας είναι όντως απαραίτητες στα οχήματα.

  • 20/5/2022

Μιλώντας στο συνέδριο Change Now στο Παρίσι, όπου αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο Renault Scenic Vision που περιλαμβάνει αρκετές τεχνολογίες ασφαλείας, οι οποίες δεν έχουν αξιολογηθεί επί του παρόντος από τον Οργανισμό Euro NCAP, είπε: «Πρέπει να παρακολουθούμε τι πραγματικά φέρνει λύσεις σε πραγματικές περιπτώσεις, χωρίς να προσπαθούμε να φτιάξουμε αυτοκίνητα-χριστουγεννιάτικα δέντρα με τεχνολογίες που είναι απολύτως άχρηστες.»

«Φτάνουμε στο όριο των προμηθευτών που προσπαθούν να επιβάλουν τις δικές τους ιδέες αντί να κάνουν ό,τι είναι καλό για τους πελάτες».

Τα σχόλιά του ακολουθούν μια σειρά πρόσφατων απογοητευτικών βαθμολογιών για ορισμένα από τα οχήματα της εταιρείας σε δοκιμές. Αυτά περιλαμβάνουν ένα αποτέλεσμα με μηδέν αστέρια για το Renault Zoe, αποτελέσματα με ένα αστέρι για τα Dacia Jogger και Dacia Spring και δύο αστέρια για το Dacia Sandero, ως αποτέλεσμα των κακών αξιολογήσεων για τα αυτόματα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που βοηθούν στην αποφυγή πιθανών ατυχημάτων, αλλά έχουν επικριθεί επειδή προσθέτουν κόστος στα αυτοκίνητα.

Ο De Meo τόνισε ότι ήθελε να συνεργαστεί με τις αρχές για την αλλαγή των κανονισμών, επαναλαμβάνοντας ότι κάθε όχημα του Ομίλου Renault πληροί ή υπερβαίνει τις τρέχουσες απαιτήσεις ασφάλειας. «Φυσικά και σέβομαι τον Euro NCAP. Ήμασταν οι πρώτοι που πήραμε πέντε αστέρια με τη Laguna», είπε.

«Μας βοήθησαν να επικεντρωθούμε στο πρόβλημα και να βελτιωθούμε, αλλά στο μέλλον πρέπει να συζητήσουμε ποια είναι η σωστή προσέγγιση και ποια είναι τα πράγματα που κάνουν πραγματικά τη διαφορά. Μερικές φορές βλέπω πράγματα που αψηφούν τη λογική.»

«Θέλω ένα σύστημα κοινής λογικής, ίσως αυτές τις μέρες να είναι το πιο σπάνιο αγαθό από όλα. Αν μου πρότειναν ένα σύστημα για να μην μπορούν οι μεθυσμένοι οδηγοί να ξεκινήσουν το όχημα τους, θα το εγκαθιστούσα αύριο. Αν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν αυτόνομη τεχνολογία για να συμβαδίζουν όλοι με τα όρια ταχύτητας θα συμφωνούσα. Ας αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα, ταχύτητα, απόσπαση προσοχής, θέματα φυσικής κατάστασης, με λύσεις.»