O νέος εξακύλινδρος της Mazda προορίζεται καταρχήν για το καινούργιο 6


H Mazda εκτός από τον εξακύλινδρο θα παρουσιάσει και άλλους καινούργιους κινητήρες ανανεώνοντας τη γκάμα της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MAZDA
  • 11/11/2020

Μερικές φορές στις παρουσιάσεις των εταιρειών για διάφορα θέματα προκύπτουν… λαυράκια. Όπως για παράδειγμα στην παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων της Mazda για το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, στην οποία αναφέρθηκε ρητά πως η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζει μια σειρά καινούργιων κινητήρων και αποκαλύφθηκε και μια φωτογραφία τους.

Πρόκειται για νέους τετρακύλινδρους, για ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης και -το κερασάκι στην… τούρτα- έναν ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο σε σειρά. Ο οποίος σύμφωνα με τις δηλώσεις των στελεχών της εταιρείας θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου αλλά και Skyactiv-X.

Η τοποθέτηση του εξακύλινδρου συνόλου θα είναι κατά το διαμήκη άξονα και η κίνηση θα μεταδίδεται σίγουρα σε όλους τους τροχούς και κατά πάσα πιθανότητα μόνο στους πίσω.

Ο κινητήρας είχε αρχικά αναγγελθεί πέρυσι, ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα έλεγε πως θα ήταν έτοιμος κάποια στιγμή από το 2020 έως το 2025. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα θα παρουσιαστεί επίσημα το 2022 και θα τοποθετηθεί στη νέα γενιά του Mazda 6, που επίσης αναμένεται προς τα τέλη του 2022.

Την ίδια χρονιά θα παρουσιαστούν τόσο τα plug-in υβριδικά της μάρκας όσο οι τετρακύλινδροι με την ήπια υβριδική υποβοήθηση και το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, ενώ θα οριστικοποιηθεί και η χρήση του Wankel ως range extender.