O όμιλος PSA θα ελέγχει ο ίδιος την παραγωγή ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών


ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ, ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 12/3/2020

Ο όμιλος PSA έχει προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση έχοντας ήδη αρκετά εξηλεκτρισμένα αλλά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του. Παράλληλα εξετάζει το επόμενα βήματά του εν όψει και της επόμενης χρονιάς ορόσημο από πλευράς προδιαγραφών εκπομπής ρύπων που θα είναι το 2025.

Μέχρι στιγμή ο γαλλικός όμιλος χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες για όπου απαιτούνται οι οποίες προέρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές. Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον, καθώς από το 2022 θα είναι διαθέσιμος ο ηλεκτροκινητήρας που εξελίσσεται σε συνεργασία με τον Ιάπωνα προμηθευτή Nidec και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της PSA στο Tremery της Γαλλίας.

Επίσης οριστικοποιείται και η συμφωνία της PSA με την Punch Powertrain για την παραγωγή εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης στην ανατολική Γαλλία, ενώ το 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή των πρώτων μπαταριών με τη συνεργασία της Total- Saft στη Γαλλία και τη Γερμανία.

Ο σκοπός όλων αυτών των συμφωνιών είναι αφενός ο γαλλικός όμιλος να αποκτήσει αυτοδυναμία σε ότι αφορά τα εξηλεκτρισμένα και ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης των μοντέλων του και αφετέρου να διασφαλίσει τα περιθώρια κέρδους του. Ο ισχυρός άντρας του ομίλου Carlos Tavares, που βραβεύτηκε από το World Car 2020 ως προσωπικότητα της χρονιάς, λέει πως από τη συγκέντρωση της παραγωγής όλων αυτών των στοιχείων μπορεί να εξοικονομηθεί ένα 10%.