CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 VW EV

Ο όμιλος Volkswagen έχει βρει τρόπους για τη χρηματοδότηση των μελλοντικών EV 8/12

  • img

Μείωση εξόδων, αύξηση εσόδων. Αυτός είναι ο στόχος του ομίλου Volkswagen για τα επόμενα χρόνια, που θα αναπτύξει ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά του μοντέλα. 
 

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ

Οι επενδύσεις του ομίλου Volkswagen στα μελλοντικά ηλεκτρικά του μοντέλα αλλά και στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, για παράδειγμα αυτές που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, αναμένεται να φτάσουν για τα επόμενα χρόνια, το ιλιγγιώδες ποσό των 44 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Προκειμένου να μπορούν να επενδυθούν τα κεφάλαια αυτά θα πρέπει να γίνουν κινήσεις και περικοπές σε άλλους τομείς από όπου θα εξοικονομηθούν κάποια ποσά. Έτσι λοιπόν οι επικεφαλής του Volkswagen Group σκέφτονται να επεκτείνουν και άλλο τη χρήση του μεταβλητού πλαισίου MQB. Σήμερα το 60% των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται από τον όμιλο βασίζονται σε αυτό, ποσοστό που το 2020 θα φτάσει το 80%, αυξάνοντας και άλλο τις οικονομίες κλίμακος. 

Παράλληλα ο σχεδιασμός της συνολικής γκάμας προβλέπει, και πάλι για λόγους οικονομίας, τη μείωση του αριθμού των διαθέσιμων εκδόσεων. Για την απόφαση αυτή έπαιξε ρόλο και το αυξημένο κόστος των πιστοποιήσεων με βάση τις προδιαγραφές WLTP. Έτσι οι συνδυασμοί κινητήρων και κιβωτίων στην Ευρώπη θα περιοριστούν κατά 25%, ενώ από πλευράς αμαξωμάτων αναμένεται να καταργηθούν τα λιγότερο δημοφιλή. 

Ταυτόχρονα θα γίνει προσπάθεια της 100% εκμετάλλευσης της παραγωγικής δυναμικότητας των εργοστασίων, κάτι που σημαίνει και αλλαγή του τύπου παραγωγής για αρκετά μοντέλα. Ένα ακόμα μέτρο όχι για μείωση των εξόδων αλλά για μεγαλύτερα έσοδα θα είναι και η αύξηση των τιμών για όλα τα μοντέλα όλων των επιμέρους μαρκών του ομίλου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ