Οι 10 κορυφαίες BMW όλων των εποχών!


Όλοι επιθυμούμε και γοητευόμαστε από την περίπλοκη εξωτική κατασκευή ενός supercar, και ειδικά εκείνων που κατάγονται από την Ιταλία, αλλά είναι αναμφισβήτητο πως οι Γερμανοί μας παρέχουν εδώ και πολλές δεκαετίες μερικά υπέροχα σπορ αυτοκίνητα στον πραγματικό κόσμο.

  • 13/9/2021

Η BMW  έχει κατασκευάσει μερικά από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που έχει δει ποτέ ο κόσμος, από το πρώτο και μοναδικό υπεραυτοκίνητο της, έως την εμβληματική M3. Με το μότο «η απόλυτη μηχανή οδήγησης», η γερμανική μάρκα έγινε διάσημη για μερικά από τα πιο απολαυστικά οδηγικά αυτοκίνητα που έχουν δημιουργηθεί ποτέ.

Ήταν δύσκολο να διαλέξουμε μόλις 10 από τον πλούσιο κατάλογο των αυτοκινήτων της BMW, αλλά εδώ είναι οι μεγάλοι Βαυαροί all star. Ας ρίξουμε μια ματιά στις μεγαλύτερες επιτυχίες της μάρκας. Απολαύστε τις... 

10. BMW Z8

Η BMW Z8 σχεδιάστηκε για να είναι ένα σύγχρονο μοντέλο-φόρος τιμής στο θρυλικό 507, ένα αυτοκίνητο τόσο cool που ο Elvis Prisley είχε ένα. Σχεδιασμένο από τον Henrik Fisker, αυτό το πανέμορφο διθέσιο ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο και εξοπλισμένο με έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 4,9 λίτρων. Η επίδοση των 4,7 δευτερολέπτων για το 0-100 δεν ήταν ούτε κατά διάνοια αργή, αλλά αυτό το κινούμενο γλυπτό φαινόταν γρήγορο ακόμα και ακίνητο. Σήμερα οι BMW Z8 κάνουν περήφανους πολλούς συλλέκτες που τις έχουν στις συλλογές τους.

9. BMW M5 Touring E61

Αυτή η γενιά της Σειράς 5 διχάζει ακόμα την κοινή γνώμη των φίλων της BMW για την εμφάνιση της, αλλά όλοι συμφωνούν ότι ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.0 λίτρων ήταν μια εκπληκτική μονάδα. Με 500 ίππους και αριθμό κυλίνδρων που λίγοι μπορούσαν να ανταγωνιστούν, ήταν μια από τις υπέροχες στιγμές της BMW.

8. BMW 507

Ένα πραγματικό κλασικό που αξίζει πολλά χρήματα σήμερα. Η BMW 507 ήταν ο αντίλογος της BMW στην E-Type της Jaguar. Αυτό το σπορ αυτοκίνητο ήταν πραγματικά ξεχωριστό και με ένα πανέμορφο σχέδιο.

Η τιμή του όταν ήταν καινούριο ήταν σίγουρα πολύ υψηλή, καθώς δεν ήταν μεγάλη έκπληξη που έγινε τόσο exclusive μέσα σε μια νύχτα. Μόλις 252 μονάδες της 507 κατασκευάστηκαν μεταξύ 1956 και 1959.

7. BMW 1 Series M Coupe

Η BMW αρχικά δεν είχε σκοπό να παράγει μια hot έκδοση του μικρότερου αυτοκινήτου της, αλλά μια ομάδα ενθουσιωδών μηχανικών είχε άλλες βλέψεις. Οι «τρελαμένοι» μηχανικοί του τμήματος Μ πέρασαν τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα τους σχεδιάζοντας ένα πρωτότυπο που τελικά θα εμπνεύσει και το εξαιρετικό σημερινό Μ2. Η BMW Σειρά 1 M Coupe είναι ένα πρότζεκτ που δημιουργήθηκε εκτός των επίσημων συνεδριάσεων των manager της BMW που τελικά ήταν τόσο καλό που βγήκε στην παραγωγή.

Κατασκευάστηκαν μόλις 450 δεξιοτίμονα κομμάτια, καθένα με τον 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα διπλά υπερτροφοδοτούμενο των 335 ίππων. Το κοντό μεταξόνιο, η στιβαρή ανάρτηση και η κίνηση στους πίσω τροχούς το καθιστούν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Σήμερα απολαμβάνει τη λατρεία των φίλων της BMW.

6. BMW 3.0 CSL

Σχεδιασμένο για να ομολογεί το αγωνιστικό αυτοκίνητο, το 3.0 CSL είναι γνωστό ως Batmobile χάρη στα αεροδυναμικά του εξαρτήματα. Μεταξύ των ταχύτερων αυτοκινήτων της εποχής του, το CSL συνέχισε να εξελίσσεται με την πάροδο των ετών, και τελικά έγινε ο θρύλος που είναι σήμερα.

Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι η BMW παρέδωσε νόμιμα για χρήση σε δρόμο CSL με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πορτμπαγκάζ. Αυτό οφείλεται στο ότι τα φτερά ήταν παράνομα στα οδικά αυτοκίνητα στη Γερμανία εκείνη την εποχή.

5. BMW 2002 Turbo

Τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα είναι κοινός τόπος για την βιομηχανία αυτές τις μέρες, αλλά όταν η BMW ήθελε να κάνει το μικρό της αυτοκίνητο της Σειράς 02 λίγο πιο πιπεράτο, η αναγκαστική επιλογή ήταν η υπερτροφοδότηση. Στην πραγματικότητα, η BMW 2002 έγινε το πρώτο τούρμπο μοντέλο της γερμανικής μάρκας. Με επιτυχία τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, αυτό το αυτοκίνητο είναι πλέον ένα all time classic.

4. BMW M5 E39

Τα M5 ήταν παραδοσιακά τα βασικά μοντέλα επιδόσεων της BMW. Εκλεπτυσμένα, premium, αλλά και απίστευτα γρήγορα. Η γενιά E39 ήταν μια σιδερένια γροθιά σε ένα βελούδινο γάντι και ο V8 κινητήρας την οδηγούσε μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα.

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του, το αυτοκίνητο έκανε το γύρο στο διάσημο Nurburgring σε μόλις 8 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

3. BMW M3 E46

Η γενιά E46 της Σειράς 3 της BMW θα είναι για πάντα πολυπόθητη ως μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην εμφάνιση και την καλύτερη συμπεριφορά στην ιστορία της. Με την έκδοση Μ3 αυτό το μοντέλο πέρασε στην ιστορία της BMW, μια μηχανή που λαχταρούσε σχεδόν κάθε λάτρης της φίρμας. Αναμφισβήτητα είναι η μόνη σύγχρονη BMW που κρατάει το άρωμα της E30 M3.

Με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 3,2 λίτρων, το γερμανικό κουπέ ήταν διαθέσιμο και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που σήμερα τείνει να εκλείψει. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα θα μπορούσε να καλυφθεί σε 5,1 δευτερόλεπτα και το αυτοκίνητο συνέχιζε να καλπάζει προς τα εμπρός μέχρι την περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα. Αυτό το μοντέλο μπήκε και στην κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών όταν έγινε το αστέρι του Need for Speed ??Most Wanted.

Ένα πιο ειδικό μοντέλο M3 CLS παρουσιάστηκε το 2004 και απαριθμούσε μόνο 1.383 αντίτυπα παγκοσμίως. Αυτή η παραλλαγή έκανε αυστηρή «δίαιτα» και έχασε 110 κιλά χάρη στο λεπτότερο γυαλί και την προσθήκη αμαξώματος από ανθρακονήματα. Δυστυχώς, η CSL δεν προσφέρθηκε ποτέ με χειροκίνητο, αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

2. BMW M1

Η BMW M1 είχε μία δύσκολη… γέννα για να το πούμε διαφορετικά, αφού έπρεπε να μεταφερθεί πίσω στο γερμανικό εργοστάσιο μετά την αρχική ανάθεση του έργου στη Lamborghini. Ήταν το λάθος αυτοκίνητο τη λάθος στιγμή λόγω της κρίσης πετρελαίου, αλλά αυτό δεν αφαιρεί τίποτα από τη λαμπρότητα του μοναδικού supercar της BMW και του πρώτου με το σήμα Μ.

1. BMW M3 E30

Η M3 E30 είναι αναμφισβήτητα η πιο εμβληματική BMW ποτέ, και με πολλούς λόγους για αυτό. Σχεδιασμένη για να ομολογκάρει μία αγωνιστική παραλλαγή, το E30 M3 ήταν το πρώτο από μια μεγάλη σειρά αυτοκινήτων που παρείχε καθημερινή χρηστικότητα στη Σειρά 3, ένα εξαιρετικό πλαίσιο και ισχυρές επιδόσεις. Είναι αναμφίβολα το αυτοκίνητο που έφτιαξε τη συνταγή για κάθε αυτοκίνητο Μ στη συνέχεια.