Οι βασικές Ferrari δεν πρόκειται να γίνουν υβριδικές


Το πλαίσιο στο οποίο βασίζονται οι Portofino και Roma δεν υποστηρίζει τίποτα άλλο πέρα από τον V8 των 3,9 lt.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: FERRARI
  • 19/8/2020

Η ανακοίνωση από πλευράς Ferrari για 15 νέα μοντέλα μέχρι το 2022 οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα πως περισσότερα από τα μισά από αυτά θα είναι υβριδικά. Και όντως έτσι θα είναι, μόνο που από αυτήν την εξέλιξη με βάση δηλώσεις στελεχών της πιο διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, αποκλείονται τα εισαγωγικά μοντέλα της μάρκας. Η Portofino και το αδελφό της μοντέλο η Roma.

Σύμφωνα λοιπόν με τους μηχανικούς της Ferrari, η προσθήκη ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση και τα βασικά μοντέλα της μάρκας που έχουν τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω δεν αποτελούν την εξαίρεση..

Παράλληλα κατά την εξέλιξη της Portofino που ήταν και αυτή που έχει προηγηθεί χρονικά η υβριδική διάταξη πρόωσης δεν απασχόλησε ποτέ. Ούτε καν σαν σκέψη, οπότε οι παραδοσιακοί οπαδοί της Ferrari και των κινητήρων βενζίνης μπορούν να είναι ήσυχοι πως οι Portofino και Roma θα κινούνται αποκλειστικά από τον V8 των 3.900 cc. Τουλάχιστον στην τρέχουσα γενιά τους, ενώ για την επόμενη βλέπουμε…

Ο V8 έχει τη μέγιστη απόδοσή του των 620 PS στη Roma, ενώ σύντομα αναμένεται με την ευκαιρία της ανανέωσής της, να αναβαθμιστεί και η Portofino σε αυτό το επίπεδο.