Οι καμπριολέ Citroen DS είναι από τα πιο σπάνια γαλλικά αυτοκίνητα


H ανοιχτή μεγάλη Citroen έχει τη δική της ενδιαφέρουσα ιστορία και είναι περιζήτητη στους κύκλους των συλλεκτών.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/2/2020

Η DS της Citroen είναι δικαίως ένα από τα πιο διάσημα και προβεβλημένα αυτοκίνητα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ μάλλον λίγοι γνωρίζουν πως υπήρχε και ανοιχτή έκδοσή της. Οι ανοιχτές DS κατασκευάζονταν αρχικά και από το 1958 από τον καροσερίστα Chapron, στον οποίο η Citroen δεν παρείχε πλαίσια αλλά τον ανάγκαζε να αγοράζει έτοιμα αυτοκίνητα για να τα μετατρέψει σε κάμπριο.

Αυτό άλλαξε μετά από μερικά χρόνια και ο Chapron κατασκεύαζε πλέον «εργοστασιακά cabriolet». Συνολικά μόλις 1.365 από τα οποία μόνο τα 483 ήταν DS 21, όπως το αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας που είναι μοντέλο του 1966.

Ενδιαφέρον είναι πως από τότε και για την ανοιχτή DS υπήρχαν μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης, μιας και ο αγοραστής της μπορούσε να επιλέξει μεταξύ 15 αποχρώσεων για το αμάξωμα, 13 διαφορετικών δερμάτινων επενδύσεων και 3 μοκετών.

To μήκος της DS Chapron Decapotable, όπως είναι η πλήρης ονομασία, είναι εντυπωσιακά 4,90 m, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το μεταξόνιό της των 3,125 m. Ο κινητήρας της DS 21 ήταν ένας τετρακύλινδρος 2.175 cc, που απέδιδε μόλις 109 PS και 174 Nm, που μπορεί να μην της εξασφάλιζαν αξιοσημείωτες επιδόσεις (τελική ταχύτητα 156 km/h, 0-100 km/h σε 13,7 sec) αλλά ένα αρχοντικό, χαλαρό στυλ μετακίνησης.

Η ανοιχτή DS δεν είναι μόνο σπάνια είναι και ακριβή, μιας και πριν από λίγες μέρες το αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας άλλαξε χέρια έναντι 170.000 δολαρίων.