Όλα τα νέα Ford της επόμενης διετίας


Ford Focus Active, Baby-Bronco, Mondeo ST, Mustang Hybrid, Mustang Bullitt, Ranger: Το Car and Driver παρουσιάζει όλα τα νέα μοντέλα της Ford ως και το 2020!

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: FORD
  • 26/11/2018

Η Ford θέλει να συνεχίσει να βρίσκεται στο προσκήνιο και στο μέλλον. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιό της στην Κολωνία επεκτείνουν την γκάμα των μοντέλων τους. Εκτός από τη νέα έκδοση και την ανανέωση των δημοφιλών μοντέλων και του pick-up Ranger όλες οι ενδείξεις στη Ford δείχνουν ότι η τάση είναι σπορτίφ.

Μετά από επτά χρόνια, η Ford παρουσιάζει και πάλι το Mondeo στην σπορ έκδοση ST, ενώ και το Kuga RS ετοιμάζεται. Την ίδια στιγμή, η Ford σκέφτεται τους θρύλους της και φέρνει το θρυλικό off-road Bronco ξανά στο δρόμο το 2020. Επιπλέον, σχεδιάζεται και η ηλεκτροκίνητη επίθεση. Τα επόμενα χρόνια θα διατεθούν στην αγορά συνολικά 13 οχήματα παραγωγής με ηλεκτροκίνηση. Έτσι, η Ford φέρνει στην αγορά το blockbuster F-150, το Transit και το θρυλικό Mustang ως plug-in υβριδικά μοντέλα. Σας παρουιάζουμε όλα τα νέα μοντέλα της Ford!

Ford Focus Active - λανσάρισμα: αρχές 2019 Το Focus Active θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2019. Η Ford παρουσιάζει το Focus στην πιο στην πιο εύρωστη Active εκδοχή του, η οποία θα απέχει περισσότερο κατά 300 mm από το έδαφος. Αυτό θα γίνει τόσο με το hatchback όσο και με το station wagon. Πέρα από τα πρόσθετα μέρη του αμαξώματος από πλαστικό και τα ασημί στοιχεία στις ποδιές, το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με επιπλέον δύο προγράμματα οδήγησης: το «ολισθηρό» και το «ασταθείς δρόμοι».

Ford Mustang Shelby GT350 - λανσάρισμα: αρχές 2019 Για το 2019 η Ford έχει επέμβει στην αεροδυναμική, τα φρένα, και την ανάρτηση του Mustang Shelby GT350. Αυτές οι επεμβάσεις έχουν επηρεαστεί από την εξέλιξη του Shelby GT500. Το πίσω πτερύγιο έχει ένα πολύ απότομο άκρο, ενώ τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν βελτιωθεί. Το εσωτερικό έχει νέα διακοσμητικά καλούδια, ένα προαιρετικό τιμόνι και νέο ηχοσύστημα. Τελείως νέο είναι επίσης το χρώμα “Performance Blue”. Κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ένας V8 5,2 lt. με ισχύ 533 PS και μέγιστη ροπή 582 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ford Ranger Raptor - λανσάρισμα: μέσα 2019 Η κορυφαία έκδοση του Ranger επανέρχεται με το όνομα “Raptor”. Ο δίλιτρος diesel κινητήρας του θα είναι ισχύος 213 PS και θα έχει μέγιστη ροπή 500 Nm. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι ένα αυτόματο, 10 σχέσεων! Τα προγράμματα οδήγησης θα είναι έξι και θα περιλαμβάνουν.. grass mode, mode λάσπης έως και baja mode. Έτσι, το Ranger Raptor θα είναι σε θέση να κινηθεί χωρίς πρόβλημα σε κάθε είδους επιφάνεια. Σε αυτές τις δυνατότητες θα συμβάλλουν το ενισχυμένο πλαίσιο, τα ελατήρια της Fox και τα ειδικά -εκτός δρόμου- ελαστικά. Την προστασία του Ranger Raptor από τις ανωμαλίες του εδάφους θα αναλάβουν να προστατέψει το παχύ (2,3 mm) κάτω μέρος του πατώματος από χάλυβα.

Ford Transit facelift - λανσάρισμα: μέσα 2019 Η Ford παρέχει ως πρώτος κατασκευαστής με το facelift του Transit ένα σύνολο diesel-υβριδικού κινητήρα. Επιπλέον: Το προς μεταφορά φορτίο μπορεί να είναι βάρους 2 τόνων, οι δε ανανεωμένοι κινητήρες έχουν χαμηλότερη κατά 7% κατανάλωση. Σε επίπεδο αισθητικής, η Ford ανανέωσε τη γρίλια και έκανε πιο μοντέρνο το εσωτερικό, τοποθετώντας περισσότερες θήκες. Στο Transit ανανεώνεται και η τεχνολογία, καθώς με το facelift θα διατίθενται νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Ford Focus ST - λανσάρισμα: 2019 Η νέα σπορ έκδοση του Focus θα λανσαριστεί στην αγορά τόσο στην πεντάθυρη όσο και στην SW έκδοση, ενώ θα διατίθεται και με diesel κινητήρα. Τα μαρσπιέ θα είναι πιο ογκώδη σε σχέση με αυτά των πιο αδύναμων εκδόσεων. Οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι μονές, αλλά σε κάθε πλευρά του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Το Focus ST, πιθανότατα, θα εφοδιάζεται με ένα turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 lt., ο οποίος θα αποδίδει έως 275 PS. Σε ό,τι αφορά τον diesel, η Ford θα βασιστεί στο δίλιτρο τετρακύλινδρο, που έχει τοποθετηθεί και στο Edge και θα αποδίδει 190 PS.

Ford Mondeo facelift - λανσάρισμα: 2019 Το δεύτερο facelift του Mondeo παρουσιάστηκε στην Αμερική με το όνομα “Fusion”. Η γρίλια είναι νέα, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι διαφορετικά, ενώ και μία λωρίδα χρωμίου στο πίσω μέρος κάνουν αυτό το Mondeo να δείχνει πιο φρέσκο. Το χειριστήριο του αυτόματο κιβωτίου ταχυτήτων είναι περιστροφικό, στα πρότυπα των Jaguar, το σύστημα πολυμέσων έχει αναβαθμισμένο software και ονομάζεται “Ford Sync 3”. Ταυτόχρονα θα υπάρχουν διάφορα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Ford Mustang Shelby GT500 - λανσάρισμα: 2019 Το νεότερο teaser για το Mustang Shelby GT500 δείχνει το αυτοκίνητο από πάνω χωρίς κανένα κάλυμμα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το εσωτερικό θα θυμίζει το Shelby GT350 με κόκκινο διακόπτη εκκίνησης λειτουργίας του κινητήρα και έναν επιλογέα κιβωτίου ταχυτήτων με κόκκινα και ασημί στοιχεία. Ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός, ενώ ο V8 με το μηχανικό υπερσυμπιεστή κάτω από το μπροστινό καπό θα έχει ισχύ 700 PS. Έτσι, το νέο Shelby GT500 θα είναι το ισχυρότερο Ford παραγωγής όλων των εποχών.

Ford Kuga II - λανσάρισμα: τέλη 2019 Το δεύτερο Kuga θα είναι πιο ευρύχωρο και ταυτόχρονα πιο ελαφρύ, πιο άκαμπτο, πιο αποδοτικό και πιο ικανό στο δρόμο. Ξεκινώντας από το έτος 2021, ο τομέας των εκπομπών CO2 θα εξυπηρετηθεί από το plug-in-hybrid μοντέλο, το οποίο θα χρησιμοποιεί το συνδυασμό ενός τρικύλινδρου κινητήρα 150 PS και ενός ηλεκτρικού πακέτου με μέγιστη ροπή 150 Nm. Το εν μέρει ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μόνο ως προσθιοκίνητο με ένα κιβώτιο απείρως μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το RS, που θα είναι τετρακίνητο, με ισχύ 284 PS και μέγιστη ροπή 380 Nm, θα εφοδιάζεται standard με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων.

Ford Mustang hybrid - λανσάρισμα: 2020 Σε διαφημιστικό video της Ford εμφανίζεται το rendering ενός νέου Mustang. Η γρίλια, που απουσιάζει, και το λογότυπο του Mustang με το μπλε περίβλημα μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως θα μπορούσε να πρόκειται για το πρώτο Mustang με υβριδικό σύστημα κίνησης. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε μέσα στο 2019 το αντίστοιχο πρωτότυπο μοντέλο!

Ford Focus RS - λανσάρισμα: 2020 Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα του νέου Focus RS, δεν αποκλείεται η Ford να συνεχίσει να τοποθετεί τον EcoBoost των 2,3 lt. Ωστόσο, με δεδομένο ότι το επερχόμενο Focus ST με τα 290 PS θα βρίσκεται πολύ κοντά στα 300 PS, το κορυφαίο μοντέλο Focus RS είναι πολύ πιθανό να κινηθεί προς την κατεύθυνση των 400 PS. Στα σχέδια βρίσκεται ακόμα και ένα mild-hybrid, που περιλαμβάνει ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. Μέχρι το 2020, όμως, υπάρχει αρκετός χρόνος ακόμη.

Ford Baby-Bronco - λανσάρισμα: 2020 Στην ιστοσελίδα “off-road.com” δημοσιεύτηκαν οι πρώτες εικόνες του Baby-Bronco. Από πλευράς κινητήρων, η Ford θα μπορούσε να βρει λύση στην παλέτα της σειράς F και να συνδυάσει τον V6 EcoBoost των 3,5 lt. με το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων. Για τις εκδόσεις, που προορίζονται για την Ευρώπη, δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί το χειροκίνητο κιβώτιο των 7 σχέσεων.