Όλες οι Mercedes-AMG θα αποκτήσουν υβριδικό σύστημα από το 2021


Το υβριδικό μέλλον σε διάφορες μορφές των αυτοκινήτων της AMG προέβλεψε το αφεντικό της εταιρίας Tobias Moers στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/4/2019

Η πρεμιέρα της νέας Mercedes-Benz GLS στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης έχει ιδιαίτερη σημασία για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς αφορά την έκδοση GLS 580 η οποία εφοδιάζεται με τον γνωστό 4λιτρο V8 της AMG ο οποίος στην συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με ένα mild υβριδικό σύστημα και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ. 

Σε συνέντευξη που έδωσε στο αμερικάνικο Road and Track το αφεντικό της AMG Τobias Moers δήλωσε ότι αυτός ο εξηλεκτρισμένος V8 προδιαγράφει και το μέλλον των μοντέλων της AMG. Όπως είπε το σύστημα έχει εξελιχθεί μέσα στην AMG και είναι μέρος των μελλοντικών σχεδίων του τμήματος της Mercedes-Benz για τα σπορ μοντέλα που θα έρθουν. Όπως είπε χαρακτηριστικά από το 2021 και μετά δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο της εταιρίας που να μην έχει κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση στον κινητήρα του. 

Όπως τόνισε τα υβριδικά συστήματα είναι η μοναδική οδός για να παραμείνουν τα σπορ αυτοκίνητα εν ζωή, και μάλιστα είναι πιο σημαντικά για αυτά παρά για πιο χαμηλές κατηγορίες λόγω των υψηλών ρύπων που εκπέμπουν και που πρέπει να μειωθούν. 

Να μην ξεχνάμε ότι η AMG δουλεύει αυτή την στιγμή τις τελευταίες πινελιές πάνω στο υβριδικό hypercar "One" ενώ  o Moers υπενθύμισε ότι όταν είχε παρουσιαστεί η AMG GT Four Door το 2017 ως πρωτότυπο είχε ενσωματωμένο ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα. Η ιδέα αυτή δεν έχει εγκαταλειφθεί και μάλλον θα εφαρμοστεί σε ένα από τα μοντέλα της εταιρίας στα επόμενα χρόνια. Αυτό θα εξυπηρετούσε ιδιαίτερα τις πιο ισχυρές εκδόσεις της σειράς μετά και την κατάργηση του 6λιτρου V12 ενώ όπως είπε ο Moers οι τετρακύλινδρες AMG με τον δίλιτρο turbo όπως η A45 δεν θα έχουν κάποιας μορφής υβριδικό σύστημα.