Στο link που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις τιμές και τις προσφορές που έχουν ανακοινωθεί από κάθε εταιρεία για το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει.
Μπορείτε να κάνετε κλικ στον πιο κάτω σύνδεσμο για να δείτε τις τιμές για κάθε μάρκα ξεχωριστά, όπως μας έχουν αποσταλεί πρόσφατα από τις αντιπροσωπείες. Αναλυτικά:
CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).
Για παράδειγμα αν ένα αυτοκίνητο έχει εκπομπή 136 g CO2/km, τότε ανήκει στην κατηγορία των 1,20€/km, άρα τα τέλη είναι 136 x 1,20 = 163,02€
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από 1-11-2010
Εκπομπές CO2 για επιβατικά αυτοκίνητα | Ετήσια τέλη σε ευρώ
ανά χιλιόμετρο |
0-90 (γρ./χλμ.) | 0€ |
91-100 (γρ./χλμ.) | 0,90€ |
101-120 (γρ./χλμ.) | 0,98€ |
121-140 (γρ./χλμ.) | 1,20€ |
141-160 (γρ./χλμ.) | 1,85€ |
161-180 (γρ./χλμ.) | 2,45€ |
181-200 (γρ./χλμ.) | 2,78€ |
201-250 (γρ./χλμ.) | 3,05€ |
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) | 3,72€ |
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα) | 140€ |
«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το 2006 | Κυλινδρισμός κινητήρα | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | |
Α’ | Έως 300 | 22 | |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ’ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 255 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 280 | |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 320 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 690 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 920 | |
I’ | 3.001-4.000 | 1.150 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.380 |
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα 2001-2005 | Κυλινδρισμός κινητήρα | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | |
Α’ | Έως 300 | 22 | |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ’ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 240 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 265 | |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 300 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 630 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 840 | |
I’ | 3.001-4.000 | 1.050 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.260 |
Ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το 2000 | Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) | |
Α’ | Έως 300 | 22 | |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ’ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 225 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 250 | |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 280 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 615 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 820 | |
Γ | 3.001-4.000 | 1.025 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.230 |
ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Για να υπολογιστεί η τιμή ενός επιβατικού πολλαπλασιάζεται η τιμή προ φόρων επί του συντελεστή στην κλίμακα CO2. Δηλ. για αυτοκίνητο 16.000€ και εκπομπή CO2 στα 125 g/km αναλογεί συντελεστής 8,8%. Στη συνέχεια πρέπει να προστεθεί και ο ΦΠΑ 24% επί της τιμής προ φόρων. Τα υβριδικά έχουν μείωση 50% του συντελεστή ανάλογα με την εκπομπή CO2. Τα ηλεκτρικά απαλλάσσονται εντελώς από δασμούς και έχουν μόνο ΦΠΑ.
Λιανική τιμή προ φόρων | Φόρος βάσει συντε-λεστή | Κατανομή κλίμακας βάσει εκπομπής CO2 | ||||||||
0-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-250 | 251 >251 | Hybrid | ||
-5% | 0% | 10% | 20% | 30% | 40% | 60% | 200% | -50% | ||
< 14.000€ | 4,0% | 3,8 | 4 | 4,4 | 4,8 | 5,2 | 5,6 | 6,4 | 12 | 2 |
14.001-17.000€ | 8,0% | 7,6 | 8 | 8,8 | 9,6 | 10,4 | 11,2 | 12,8 | 24 | 4 |
17.001-20.000€ | 16,0% | 15,2 | 16 | 17,6 | 19,2 | 20,8 | 22,4 | 25,6 | 48 | 8 |
20.001-25.000€ | 24,0% | 22,8 | 24 | 26,4 | 28,8 | 31,2 | 33,6 | 38,4 | 72 | 12 |
25.001- > | 32,0% | 30,4 | 32 | 35,2 | 38,4 | 41,6 | 44,8 | 51,2 | 96 | 16 |